forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

0
stemmer
3
svar
779
visninger
Hej, Jeg kan efterhånden mærke at 10. februar kommer tættere og tættere på og jeg har jo så mange andre ting jeg hellere vil lave end momsregnskab, men det skal jo gøres så jeg har fået mig e-conomic og håber der ...
spurgt 30 Jan, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af AndersB (140 points)
0
stemmer
1
svar
137
visninger
Hej jeg har et enkeltmandsfirma 20år gammel, min kone skal starte et og vi har pilotprojekt snart kørende med APS web-handelsfirma og senere import/export - søges revisor til opgaven vi bor i Odense C. skal være i personlig kontakt ofte i starten.
spurgt 28 Jan, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af peterskørskole (150 points)
0
stemmer
1
svar
109
visninger
Det ville være dejligt, hvis man i projektmodulet kunne lave en print-venlig version af en sagsoprettelse, så al den tekst man skriver ind i sagsbeskrivelsen og evt. deadlines kunne komme over i en skabelon til udprint, der såkan følge jobposen rundt ...
spurgt 28 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Jette (120 points)
0
stemmer
1
svar
158
visninger
Kunne man ikke med fordel oprette et forum hvor vi brugere kunne indberette konkrete fejl i programmet. Fejl er jo noget andet - i princippet i hvert tilfælde - end forbedringer, og det ville jo være lidt nemmere både for udviklerne ...
spurgt 28 Jan, 2011 i Forslag » Online medier af jsimonsen (140 points)
0
stemmer
1
svar
107
visninger
Når man bogfører et lagerreguleringsbilag af typen ukurans udskrives modkontonummeret ikke på journalen, som den f.eks. gør ved en almindelig reguleringslinie.
spurgt 28 Jan, 2011 i Forslag » Lager af jsimonsen (140 points)
0
stemmer
1
svar
109
visninger
Hvordan kan jeg indtaste en pris uden moms i fakturalinien?
spurgt 27 Jan, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Bluewhale (150 points)
0
stemmer
1
svar
83
visninger
Er der mulighed for at tilknytte et projekt på en allerede bogført udgift? Det er en udgift som er bogført på kreditor/finans. Eller er eneste mulighed at tilbageført udgiften og bogføre den påny med projektnummer?
spurgt 26 Jan, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af jock (200 points)
0
stemmer
3
svar
100
visninger
Når jeg forsøger at importere mine tal fra banken får jeg en fejl. ID : 4279608 - Tid: (CET +1) 26-01-2011 15:13:33 - http-fejlkode: 500-100 Hvis jeg så selv vil ind og bogføre betaling, bliver de ikke registreret. Det er noget hø =( Mette
spurgt 26 Jan, 2011 i Spørgsmål » Teknik og drift af Terapi Nord (380 points)
0
stemmer
1
svar
101
visninger
Når man har lavet en faktura og er klar til at bogføre den, er der så mulighed for at lave et prewiev på fakturalinierne, så man kan se hvordan fakturaen bliver bogført?
spurgt 26 Jan, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af jock (200 points)
0
stemmer
1
svar
67
visninger
Jeg har brug for at kunne samle følge sedler fra 14 dage f.eks. til en faktura, uden at skulle skrive det hele igen. KAN I ændre så det kan LADE SIG GØRE?? LTC
spurgt 24 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Ltc (120 points)
0
stemmer
3
svar
97
visninger
Da jeg anvender 3. parts lager, vil det være en stor hjælp med mulighed for at e-maile pakke- og følgesedler til 3. parts lager direkte ved udskrift - evt. ved at lave denne funktion, så den hænger sammen med lokalitioner.
spurgt 24 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Martin Andersen (120 points)
0
stemmer
1
svar
170
visninger
Da jeg er ny i projektstyring har jeg brug for hjælp. Vi har nogle hovedenterpriser på fast pris, og i denne sammenhæng underleverandører på fast pris. Hvordan opretter jeg dette således at jeg kan holde øje med hvad der fx. er ...
spurgt 23 Jan, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Zizi Øland (170 points)
0
stemmer
1
svar
124
visninger
Hej, Jeg kunne godt tænke mig en mulighed for, at download intrastat rapportering fra economic på varekøb fra EU lande. Mvh Helle
spurgt 21 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Helle Bach (120 points)
0
stemmer
2
svar
104
visninger
der skal oprettes et felt hvor vi kan indsætte en fakturas ordre nummer. (for nærværende er der alene et felt til det fortløbende faktura nummer) Dette felt skal bruges når vi modtager adviseringer fra Bank - hvis man er en e-commerc ...
spurgt 20 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af BON (120 points)
0
stemmer
1
svar
59
visninger
Jeg har været ved at tilrette teksten på administratorsiden, så der kommer mere info om mig og min virksomhed. Jeg kan dog se at samtlige lilnieskift er blevet ignoreret, hvorfor min tekst står meget rodet og uoverskueligt. Skal man sætte en ...
spurgt 19 Jan, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Blaabjerg Bogføring (550 points)
0
stemmer
2
svar
65
visninger
I forbindelse med vores projekter bliver der både indtastet tid fra de forskellige medarbejdere, men samtidig anvendt en lang række vare i forbindelse med projekterne. Disse vare er vi nød til at registrere på fakturaen for at få det korrekte lagertræk. ...
spurgt 17 Jan, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af Pemaje (170 points)
0
stemmer
4
svar
158
visninger
Det er et problem, at man ved tilkøb af lagerstyring ikke kan regulere brugerrettighederne hertil under basic-fanebladet Enten skal man give sine medarbejdere adgang til hele systemet eller lade superbrugeren ordne alle bestillinger og modtagelser. Kan I ændre dette hurtigt? mvh Susan Hougaard
spurgt 17 Jan, 2011 i Spørgsmål » Lager af sushou (730 points)
0
stemmer
3
svar
229
visninger
Hej Jeg har afsluttet 2010 og oprettet en ny kassekladde til 2011. Men når jeg klikker på fanebladet Bogføring, ender jeg stadig på 2010 og ikke min nye kassekladde. Jeg synes ikke, jeg kan finde noget hjælp til opsætning nogen steder her i forum.
spurgt 16 Jan, 2011 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jojoba (290 points)
0
stemmer
12
svar
212
visninger
Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne tilføje en finans indtægtskonto til oversigten Top 5 under fanebladet faktura. Dette fordi jeg bogfører for en kunde, der har en ikke uvæsenlig mængde indtægter fra forsikringsskader, som har taksatorrapporter som bogføringsbilag. mvh Susanne Frederiksen
spurgt 16 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af 260432 (200 points)
0
stemmer
3
svar
119
visninger
Jeg troede i min store naivitet, at når der er valuta i e-conomic, så har systemet også en facilitet, der gør det nemt f.eks. at omregne systemets danske salgspriser til fremmede valutaer i salgsøjemed. Men foreløbig har jeg ikke knækket nødden. ...
spurgt 16 Jan, 2011 i Spørgsmål » Lager af Erik Jensen (23,870 points)
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”