forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Oversigt i Log

0
Hej

Jeg syntes det kunne være rart om man i loggen kunne se hvor længe brugerne har været logget ind. Dette bla til brug for kontrol af eksterne brugere. Revisor, regnskabshjælp m.v.
spurgt 14 Feb, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af JC Service (120 points)
status opdateret 21 Mar, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

2 Svar

Hej  JC Service

Tak for dit forslag.

Det har været oppe og vende her på forummet før for noget tid siden, hvor svaret blev at det ikke lå lige for. 

Nu er det dog blevet taget op igen, og jeg kan også godt se idéen i det. 

Debatten i den forrige tråd går meget på om det reelt ville kunne bruges til noget - men vi har nu med dette indlæg mulighed for at tage det op til revision igen. Så jeg sætter dette forslag til Overvejes så det kan komme med på vores næste prioriteringsmøde. 

Der vil blive opdateret herinde på indlægget når der er nyt :)

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 14 Feb, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
Vi har nu diskuteret dette på vores prioriteringsmøde og er kommet frem til at det er en funktion der kunne være rar at have for nogen, men det er ikke noget vi vil gå videre med i øjeblikket. Dette skyldes prioritering af andre forslag og prioritering af ressourcer.

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 21 Mar, 2014 Forslag af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”