forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Andet

0
stemmer
1
svar
52
visninger
Vi bruger tabel opsætningen, ét sted på vores website, og har erfaret nu at tabellen ikke står pænt når man kigger på websiden på en telefon. Der er prøvet med bl.a. IPhoe7 og en samsung glaxy 8. Vi håber på at ...
spurgt 10 Maj i Spørgsmål » Andet af RSS (180 points)
0
stemmer
1
svar
59
visninger
Vi har på vores website brugt punktformen, som man kan vælge når man skriver i en tekstboks. Det ser rigtig fint ud når man er i redigeringsboksen, men når man kigger på selve websitet så står punkterne ikke helt lige henover ...
spurgt 10 Maj i Spørgsmål » Andet af RSS (180 points)
0
stemmer
1
svar
25
visninger
Hej. Det ser ud til der er en fejl i webshoppen vedr. favoritter. Ser ud til at favoritter ikke knytter sig til login, men til PCén. Jeg har prøvet at logge ind med samme login på 2 forskellige PCére og favoritter ...
spurgt 7 Maj i Spørgsmål » Andet af plouger (750 points)
0
stemmer
1
svar
62
visninger
Hej. Kan det godt passe at når man opretter kunder til jeres WebShop modul, så kan kunderne ikke selv ændre adgangskoden senere og der er heller ikke en glemt adgangskode funktion. Det er da funktioner, der er på alle sider med ...
spurgt 1 Maj i Spørgsmål » Andet af plouger (750 points)
0
stemmer
1
svar
71
visninger
Jeg er ved at lave en webshop+ løsning, men undrer mig over at jeg ikke kan finde en mulighed for f.eks. at tilføje GLS eller PostNord som en løsning hvor kunden selv vælger hvilken pakkeshop de ønsker leveret til. Umiddelbart ser ...
spurgt 4 Apr i Spørgsmål » Andet af jbn-sc (150 points)
0
stemmer
3
svar
86
visninger
Hej Jeg bruger Projektmodulet til "Klippekort styring" - dvs. til at registrere "tid" Dvs. jeg har ca. 180 projekter - nogle med 0,00 timer og nogle med eks. 2,25 timer og en del med -4,5 timer Der mangler en rapport sortering, ...
spurgt 3 Apr i Spørgsmål » Andet af Thimm (220 points)
0
stemmer
1
svar
50
visninger
Hej. Da vi bruger WebShop+ til firmakunder, vil jeg gerne vide om det kan passe der ikke er noget felt hvor kunderne ved bestilling kan skrive referencenr. som skal med på ordren/Fakturaen Gerne så det kunne komme ind i E-Conomics på ...
spurgt 2 Apr i Spørgsmål » Andet af plouger (750 points)
0
stemmer
1
svar
58
visninger
Jeg har et "start up" abonnement, og det betyder åbenbart, at jeg ikke har menuen "indbetalinger" under kassekladder. Hvordan pokker registrerer jeg så indbetalinger af fakturaer fra mine kunder?
spurgt 30 Mar i Spørgsmål » Andet af Bonnie (120 points)
0
stemmer
1
svar
152
visninger
De i E-conomic bagvedliggende feltdefinitioner er skrevet i engelsk, hvilket jeg bifalder, men nogen gange kunne man ønske sig, når man prøver noget af, om der eksisterede en slags ordbog mellem de danske begreber der benyttes i selve E-conomic, og så ...
spurgt 23 Jan i Spørgsmål » Andet af Christian Nobel (140 points)
0
stemmer
2
svar
70
visninger
Hej vi har brug for at oprette en udlandsk bankkonti i e-conomics. Det er hjælpen som vi fik fra hjælp: (Hvis du benytter en bank, der ikke findes i listen, er du velkommen til at skrive på vores Forum, og høre ...
spurgt 11 Dec, 2018 i Spørgsmål » Andet af BET (160 points)
0
stemmer
1
svar
134
visninger
Hvordan håndterer man korrekt moms på f.eks. Husleje, parkering, eller på "fragt og porto"? I alle tre tilfælde kan man have omkostninger der er både med og uden moms. Hvis man vil undgå afvigelser på momsrapporten, er man så nødt til ...
spurgt 6 Dec, 2018 i Spørgsmål » Andet af christj (190 points)
0
stemmer
0
svar
111
visninger
Hvordan håndterer jeg bedst moms ved delvist fradrag på f.eks. leasing biler? Er det virkelig nødvendigt at oprette to driftskonti med hhv momskode for 25 % og 0% moms, og så fordele leasing afgiften, så momsen kommer til at stemme? Mit ...
spurgt 6 Dec, 2018 i Spørgsmål » Andet af christj (190 points)
0
stemmer
0
svar
68
visninger
Hej! Er der nogen der har erfaring med integration ml Rydoo (travel expense) og e-conomic, som kan dele ud af deres erfaringer? De påstår at have en integration, men jeg synes begge deres forslag til løsninger er noget manuelle, så jeg ...
spurgt 23 Okt, 2018 i Spørgsmål » Andet af RLO (170 points)
0
stemmer
1
svar
134
visninger
Vedr. det nye design: Som administrator har jeg valgt hurtigadgang til nogle af mine kunder. På denne liste fremgår der nu kunder der ikke længere er aktive og listen vises i nummerorden i stedet for alfabetisk. Kassekladderne plejer at have et ...
spurgt 10 Okt, 2018 i Spørgsmål » Andet af ABN (480 points)
0
stemmer
2
svar
143
visninger
Vi ser ved periodisering pr. 30.06.2018 en række bilag, hvor Rest.mdr. ikke tælles ned, og således resulterer i et betydeligt fald i periodiseret indtægt. Ved den efterfølgende periodisering pr. 31.07.2018 har de relevante bilag en Rest.mdr., som er talt 2 måneder ...
spurgt 18 Sep, 2018 i Spørgsmål » Andet af ticra (890 points)
0
stemmer
1
svar
96
visninger
Hej Alle, Har et meget konkret spørgsmål som jeg ønsker svar på. Vi bruger på nuværende tidspunkt "vores ref" under hver enkelt ordre for at tilkendegive hvilken medarbejder (sælger) der solgt til kunden. Under rapporter -> omsætningsstatistik kan jeg efterfølgende tracke ...
spurgt 13 Sep, 2018 i Spørgsmål » Andet af michael_smvkt.dk (160 points)
0
stemmer
0
svar
77
visninger
Hi, so i am building an integration, and i am testing atm. what i get when i call the apis with postman. The calls have worked prior to today, but now when i call customers/ or invoices/drafts or products/ i get ...
spurgt 27 Aug, 2018 i Spørgsmål » Andet af andrelange91 (120 points)
0
stemmer
1
svar
97
visninger
HjælpTilWeb er en web konsulentvirksomhed, som søge viden og ideer til hvordan man kan fører sin "kundeservice" frem i verden, så man bedst muligt kan opfylde kundens krav. På fohånd tak for hjælpen.
spurgt 14 Aug, 2018 i Spørgsmål » Andet af BobLau (120 points)
0
stemmer
2
svar
273
visninger
Hej herinde. :) Jeg har en online webshop, hvor jeg sælger mine grafiske plakater. Jeg oprettede min plakat shop på et dansk domæne, og har indtil nu kun solgt plakater til danske kunder. Her på det sidste er jeg via Instragram ...
spurgt 27 Jul, 2018 i Spørgsmål » Andet af Minida (120 points)
+1
stemme
1
svar
192
visninger
Hej Economic Jeg oplever en del utilfredse kunder, som prøver at svare på mailen post@e-conomic.dk og ikke får svar. Kan I ikke gøre det muligt at ens egen mail står som afsender af tilbud, ordrebekr. og fakturaer mm. Hilsen jan
spurgt 13 Mar, 2018 i Spørgsmål » Andet af Jan I (150 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”