forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
4
svar
256
visninger
Visning/udskrifter i Excel kan efter min mening forbedres betydeligt: 1: Hver gang jeg danner en udskrift i Excel kommer en masse blanke sider, med mindre jeg ændrer i Tekstformateringen - hver gang! 2: Ved udskrift af f.eks. Saldobalance i Excel, mangler ...
spurgt 14 Sep, 2010 i Forslag » Import og eksport af data af A B Consult (2,020 points)
0
stemmer
3
svar
133
visninger
Jeg har flere regnskaber og flere kassekladder til forskellig brug. Hvis jeg ændrer tab-rækkefølge i den ene kladde, bliver det samtidig ændret i de øvrige kladder - også i de andre regnskaber! Dermed forsvinder lidt den funktionalitet man ellers har ved ...
spurgt 13 Sep, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af ygo (370 points)
0
stemmer
1
svar
52
visninger
Værktøj til indkøbsdisponering. De logistiske værktøjer i Economic er meget beskedne. Når jeg skal disponere varer hjem fra leveranadører overfører jeg varekartotekets informationer til excel. Hér har jeg kun info om lagrets størrelse, men mangler info om afsætningsstørrelse for at kunne ...
spurgt 13 Sep, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af John Arnshof (910 points)
0
stemmer
0
svar
3177
visninger
Software til ejendomsadministration kan være dyrt og besværligt at bruge, og måske derfor oplever vi hos e-conomic at få en del henvendelser fra små ejendomsadministrationskontorer og selvstændige andelsboligforeninger, der gerne vil bruge regnskabsprogrammet e-conomic til at ordre administrationen. e-conomic har ... ...
spurgt 9 Sep, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
1
svar
211
visninger
Hej jeg har indtil nu brugt konto indbetaling, men syntes der er ved at være nok faktura til at jeg heller vi ha det til at kører over giro og så læse indbetalinger over fra Banksystemet. kan dog ikke finde der ...
spurgt 6 Sep, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Jacob - NGGi (150 points)
0
stemmer
0
svar
307
visninger
For at du kan bogføre dine posteringer i kassekladden, skal der være balance. Balancen bør være pr. dato, systemet accepterer dog balance pr. måned, hvis dette er valgt i -> Opsætning i kassekladden. For at få balance skal du debitere og ...
spurgt 3 Sep, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
11
svar
124
visninger
Hej Åh det ville være rart hvis man inde på log og kunne se hvor lang tid den enkelte bruger har været inde.
spurgt 3 Sep, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Doris Flintrup (1,060 points)
0
stemmer
1
svar
124
visninger
Hej I forbindelse med fakturering af ét varenr. er det ikke muligt at benytte sig af fordeling mellem flere dimensioner uden, at det enkelte varenr. fremgår med flere linier på fakturaen. Er det korrekt? Hvis ja, er det så noget, som ...
spurgt 1 Sep, 2010 i Forslag » Dimension af lei (170 points)
0
stemmer
2
svar
88
visninger
Hej Jeg sidder og roder med e-conomics demoversion for at se, om ikke det er det, jeg skal til at bruge. Og det ser det ud til at være. Men jeg kunne godt tænke mig, at jeg kunne tilknytte et indscannet ...
spurgt 31 Aug, 2010 i Spørgsmål » Indscanning af cjn (190 points)
0
stemmer
0
svar
407
visninger
Gennem tiden ? fra bøgerne, over RUF-bogføringsmaskinen til PC plus og nutidens regnskabsprogrammer, har der været forskellige måder at gøre tingene på. Nogle af dem bestemt af producenten, andre opbygget efter tradition for det dobbelte bogholderi. I e-conomic har vi valgt ...
spurgt 31 Aug, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
5
svar
202
visninger
Er der integration med kasseapperat på vej?
spurgt 29 Aug, 2010 i Skyen » Debat om apps af bodysport (120 points)
0
stemmer
2
svar
54
visninger
Hej Jeg kunne godt tænke mig at man kunne rette kostprisen kan det lade sig gøre? mvh susanne
spurgt 27 Aug, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af susanne (200 points)
0
stemmer
1
svar
164
visninger
kan det lade sig gøre at forlænge varenr. feltet på fakturaen, med 3 ciffer ? jeg bruger vare nr på 10 ciffer (El-nr), men der vises kun 8 ciffer på faktura. Allan Dose
spurgt 24 Aug, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af allan (150 points)
0
stemmer
8
svar
133
visninger
det ville være dejligt om man ud af PDFens navn kan se hvad det er man har modtaget. Jeg skal altid åben dem, finde fakturanummeret og kundenavnet og så omdøbe dem når jeg arkiverer PDFerne i mappen ubetalte kundefakturaer. Det kunne ...
spurgt 23 Aug, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Berggreen (120 points)
0
stemmer
1
svar
335
visninger
I e-conomic kan du sende en faktura, en ordre eller et tilbud som e-mail direkte fra regnskabsprogrammet. Det gør du ved at klikke "Bogfør faktura" og herefter vælge -> Bogfør og e-mail. Fakturaen sendes til den e-mail adresse, du har angivet ...
spurgt 20 Aug, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
2
svar
114
visninger
Kan man ikke sætte minimumsbeholdning på en vare og derved få e-conomic til at udskrive ordreforslag? Det er muligt i summa, navision, dracar og andre programmer jeg før har arbejdet i, så det er vel også muligt i E-conomic?
spurgt 20 Aug, 2010 i Spørgsmål » Lager af jeepsterdk (170 points)
0
stemmer
4
svar
58
visninger
Når man har en lang række debitorer i kassekladden, og ikke har fakturanumre, benytter jeg ofte blot at vælge typen debitorindbetaling, og går så direkte til listen over fakturaer, hvor jeg finder fakturaen efter beløb (er ofte forskellige). Imidlertid kan det ...
spurgt 19 Aug, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
18
svar
944
visninger
Jeg vil gerne importere data fra DataLøn til e-conomic, men når jeg følger vejledningerne, så kommer der ingen data over. Kan I hjælpe ?
spurgt 17 Aug, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af isfugl (150 points)
0
stemmer
1
svar
210
visninger
Jeg ønsker gerne at kunne rundsende et nyhedbrev til samtlige af mine kunde. Det kunne være dejligt i disse krisetider. F.eks. månedens tilbud. Eller f.eks en sommer eller julehilsen. Mon det er muligt at få denne funktion udviklet ???
spurgt 16 Aug, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Jesper Tømrer (200 points)
0
stemmer
1
svar
94
visninger
Lave et modul så man kan automatisk genfakturerer sine kunder f.eks. 1 gang om måneden via betalingskort eller andre former for elektronisk betalinger. Ligesom Fullrate gør det og alle online mobil selskaber.
spurgt 16 Aug, 2010 i Skyen » Debat om apps af jensemanden (120 points)
overvejes× 124
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”