forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Andet

Her kan du diskutere emner, der falder uden for de øvrige kategorier.
0
stemmer
1
svar
20
visninger
Dear e-conomic, we have a lot of business outside Denmark and we invoice our customers with other currencies like Eur, NOK, SEK, etc. Therefore we have to pay our Agents commissions in that valuta. It would be of great help if ...
besvaret 3 dage siden i Forslag » Andet af Tabita TopGun (9,880 points)
0
stemmer
1
svar
21
visninger
Jeg ville gerne have mulighed for selv at vælge de felter, der skal vises i oversigten over Igangværende fakturaer. Dvs. helt aktuelt har jeg behov for at vise feltet "Tekst 1" fra fakturaen, for at få et overblik over hvilken periode en given faktura dækker.
besvaret 6 dage siden i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
0
stemmer
2
svar
58
visninger
Hej. Nu kan man på webshoppen klikke på Inviter bruger og så sendes der en mail til kunden, hvorfra de kan oprette sig. Den mail får vi at vide fra kunder at den ligner noget Spam. Kunne det ikke være en ...
besvaret 29 Nov i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
0
stemmer
0
svar
23
visninger
Hello! Does someone know if e-conomic has integration with Expensify or Zoho expenses, or other similar expenses app, linkedin to e-conomic? Thanks Alla
spurgt 28 Nov i Forslag » Andet af Alla (140 points)
+1
stemme
1
svar
36
visninger
Hej, Når jeg skal opdatere et budget for en kunde, bliver det indlæst oveni det gamle budget. Jeg laver budget for kunder i excel (med erklæring til bank mm) Når jeg så vil opdatere budget i economic indlæser jeg filen med ...
besvaret 26 Nov i Forslag » Andet af Tabita TopGun (9,880 points)
0
stemmer
1
svar
32
visninger
Når man er Administrator og kigger på brugere (Administratior/Brugere) kan man se afmeldte brugere og deres afmeldelsesdato. Man kan ikke slette afmeldte brugere, hvilket hænger sammen med, at de så ville forsvinde fra loggen. Det er fair nok, men jeg vil ...
besvaret 22 Nov i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
+2
stemmer
3
svar
69
visninger
Der kan af og til være tvivl om, hvilken konto man skal bruge, specielt hvis der er flere der bogfører. Det kunne være rart med en form for konteringsinstruks hvor det kan fastholdes, hvad en konto bruges til. I sin simple ...
besvaret 21 Nov i Forslag » Andet af Tabita TopGun (9,880 points)
+2
stemmer
3
svar
70
visninger
Tilbud, ordre, osv. - Ændring af antal pr. linie... Er det ikke en idé at gøre så man blot kan ændre antal direkte på en varelinje, og man derfor ikke behøver at "åbne" den enkelte linje for at ændre antal? Det ...
besvaret 20 Nov i Forslag » Andet af Stekie (580 points)
+2
stemmer
2
svar
81
visninger
Har netop fået tilkøbt Smart Inbox og kan konstatere at det modul slet ikke er så smart endda. Følgende ændringer er tiltrængt: Godkendelsesprocedure - leverandørfakturaer: Vi og andre firmaer har en regel om at der skal være 2 godkendere. 1. godkender ...
besvaret 18 Nov i Forslag » Andet af Tabita TopGun (9,880 points)
0
stemmer
3
svar
98
visninger
I bankafstemningen ville det være rart at kunne lave et udtræk af udestående poster, på tværs af perioder. Især administratorer har brug for denne - når man har bogført alle kundens bilag og bankafstemt - kunne det være rart at kunne ...
besvaret 18 Nov i Forslag » Andet af Tabita TopGun (9,880 points)
0
stemmer
1
svar
23
visninger
Hej E-conomic, En kunde hos os, har en udfordring. Deres fakturagrundlag kommer fra et andet system, men overføres automatisk til E-conomic, hvorfra fakturaen skrives og sendes ud. Alle kunder er kommuner og dermed sendes fakturaerne som EAN faktura. De kan godt ...
besvaret 12 Nov i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
0
stemmer
2
svar
58
visninger
Hej Jeg savner en mulighed for at få omsætningsstatistikken for en periode specificeret pr. fakturanummer. Indgangsvinklerne "Varer", "Kunder" og "Medarbejder" er OK, men et felt til at yderligere at fordele efter faktura (ligesom der allerede er til "Fordel efter leveringssted") vil ...
besvaret 25 Okt i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
0
stemmer
1
svar
42
visninger
Desværre er det tit nødvendigt at rykke kunder for betaling... Derfor er det afgørende, at det er nemt at rykke kunder. Følgende kunne optimere processen: Jeg har et par forslag, som kunne hjælpe i den proces: Under åbne poster-formularen at kunne ...
besvaret 25 Okt i Forslag » Andet af Jesper Mieritz (86,410 points)
0
stemmer
2
svar
45
visninger
For et bedre overblik ville det være smart hvis man kunne anvender bogstaver i oprettelse af aktivgruppe i anlægskartoteket. Med venlig hilsen Henrik Pedersen
besvaret 25 Okt i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
0
stemmer
2
svar
62
visninger
Hej Det kunne være super cool hvis det var muligt at lave tilkøbsvare / yderlser på en vare i webshoppen. Fks. se https://www.safework.dk/shop/product/faldblok-18m-mfaktor-2?tm= her har jeg oprettet nogle relaterede vare, men ville hellere have således brugeren kunne vælge hvilken karabin denne ...
besvaret 25 Okt i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
0
stemmer
1
svar
38
visninger
I E-conomic har vi mulighed for at udfærdige fakturaer på engelsk. Det benytter vi os meget af og det fungerer rigtig godt. Desværre kan vi ikke i rykkerproceduren rykke på engelsk. Det forekommer os lidt ulogisk. Derfor håber vi naturligvis, at ...
besvaret 18 Okt i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
0
stemmer
2
svar
70
visninger
Hej e-conomics Team. Jeg foreslår at man gør det muligt at bruge et menupunkt i Hovedmenuen som et link til en af de sider man har lavet i Sidemenuen. P.t. er det muligt at indsætte sit eget link i et menupunkt ...
besvaret 4 Okt i Forslag » Andet af Susan Jensen (21,560 points)
0
stemmer
1
svar
52
visninger
Er det ikke muligt at der kan påføres et ikon der indikerer at der er en note på kunden, når kunden slåes op i systemet, så man ikke skal ind bagved og tjekke op på om der er en note på ...
besvaret 1 Okt i Forslag » Andet af TobiasPinndal (4,400 points)
+1
stemme
2
svar
121
visninger
Hejsa, jeg godkender montørernes timeregistrering. Vi har oprettet en Aktivitet - kode 88: diverse. Her skal montørerne skrive når de har lavet noget, hvor man ikke kan bruge de almindelige aktiviteter. Problemet er at når jeg udskriver Timesedler for hver uge, ...
besvaret 1 Okt i Forslag » Andet af Karste (320 points)
0
stemmer
1
svar
37
visninger
Når man nu har forslag - Burde i så ikke have en katagori der hedder Webshop? - Nu opretter jeg under andet :) Men når vi nogle gange vil have tilbud på webshoppen, så kan man lave en Varespecifik nedslag i ...
besvaret 27 Sep i Forslag » Andet af TobiasPinndal (4,400 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”