forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fra PDF ordre til e-conomic

0
Man kan importere filer til næsten alle moduler i e-conomic. Jeg vil gerne importere til ordre delen, men det kan man ikke. Nogen, der har en fiks løsning på dette problem? Kan man eventuelt gøre det via webshoppen (os commerce) - og nej, de kunder der sender pdf filer som ordrer, får jeg ikke til at benytte webshoppen, men det tager en krig at taste det.

jens
spurgt 5 Feb, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af støberen (200 points)
status opdateret 6 Feb, 2014 af Lasse Bager

2 Svar

Hej Jens

Til import af ordrelinjer til e-conomic vil jeg foreslå filindlæsning funktion som ligger i vores Business Intelligence app. Her kan du fra et excel ark indlæse som en ordre i e-conomic. Business Intelligence

I forhold til de kunder du modtager PDF ordre fra kunne du se på Salgsregistrering - her opretter du en ordre eller kunderne en ordre direkte i e-conomic.

Du er meget velkommen til at kontakte mig for at høre mere om mulighederne - mhp@itnvision.dk

www.itnvision.dk

Med venlig hilsen

Morten Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 5 Feb, 2014 Spørgsmål af mhp (3,540 points)
Hej Jens

Import til ordrer sker via API'et og en eller flere af vores app partnere kan hjælpe dig - bland andet Morten som skriver her på indlægget.

Der er også en partner som Hubbroker som teknisk kan omforme en pdf til en ordre via noget OCR læsning mv.

Så snak med dem du føler er relevante.

God dag.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 6 Feb, 2014 Spørgsmål af Lasse Bager (34,940 points)
opdateret 6 Feb, 2014 af Philip Kofod-Nielsen
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”