Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mere synlig forskel på betalinger og leverandører

0
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at det var mere synligt om det er en betaling eller en kreditor/debitor der er bogført.

F.eks. K for kreditor, B for betaling og D for debitor. For mig flyder det lidt ud i et.

Og hvor ville det være rart med en regnemaskine bag felterne med beløb. Det havde vi i Navision og det var fantastisk og tidsbesparende da du kan holde fingrene ved computeren.

Vil så sige at det er et dejligt tiltag der er lavet hvor der kommer forslag frem når man taster et kontonummer og kreditorer debitorer. Det har været længe savnet :-)

Mvh

Betina von Wildenradt
i Forslag » Andet af (310 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Betina

Jeg splitter det lidt som du selv har gjort det og så i omvendt rækkefølge. wink

Ad 3) Tusind tak smiley

Ad 2) Jeg ved at der arbejdes på noget men om det kommer og i hvilken form er endnu ukendt.

Ad 1) Jeg medgiver at det ikke altid er lige nemt at se - et stort D og så både for indbetalinger og fakturaer, men hvis du kigger på ikonet kan du se at der er en lille pil herpå som går ud (væk) fra debitor når der er tale om en faktura og ind mod når det er en indbetaling. Og selvfølgelig omvendt for kreditorer.

På den måde kan du faktisk se det, og det er noget man rimeligt hurtigt vender sig til at bemærke. De nuværende ikoner henvender sig til typen af konto i spil så det kan vi ikke umiddelbart ændre, og ønsker det egentligt heller ikke.


Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)