Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Likviditetsbudget - rapportmulighed

0
Jeg lever i en verden, hvor likviditetsstyringen er alfa og omega, og hvor vi ønsker at kunne lave kortsigtede likviditetsbudgetter ugentligt.

Jeg kunne derfor drømme om at kunne trække alle åbne poster ud af kreditor (og debitormodulet) med min. følgende informationer:

Kreditor, forfaldsdato og beløb (bogføringsdato og -tekst ville sikkert også være rare).

Hvis jeg kunne det for hhv. kreditorer og debitorer, så var det ingen sag at generere et korttidslikviditetsbudget i Excel.

Men i dag får jeg kun rapporter ud, der har en masse linier, der skal slettes og hvor der hver gang skal bruges timer på redigeringsarbejdet. Det er helt ærlig spild af en masse god tid.

Jeg er sikker på, at jeg ikke er alene om dette behov. Det er en øvelse jeg har gjort i alle de virksomheder, jeg har været i - og det har altid været død-besværligt :-)

Så hvad med at være de første til at supportere en daglig/ugentlig opgave for økonomichefen ?

Det er også muligt, at man via jeres API kan trække oplysninger over i Excel. Men jeg kan ikke finde nogen beskrivelse af hvilke felter, der er til rådighed - og om det er muligt via Excels databaseopslag at hente data ud af systemet (Sådan som kan med Excel og Navision).

Jeg håber I har forståelse for mit behov - eller at der er andre brugere, der vil støtte mig i det.

Med venlig hilsen

Henrik Wolfhagen
i Forslag » Andet af (630 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Henrik

Vi har skam stor forståelse for behovet - det er bare ikke noget vi har valgt at prioritere at lave - det har vi lade apps partnere om at klare for os.

Tallene er eksponeret i API'et og kan trækkes derigennem - det er al den tekniske hjælp jeg kan give dig. :)

Men kig evt. på business monitors budget app eller Budget123 eller deres rapport app - de kan i hvert fald i større eller mindre omfang væsentligt forbedre dine rapporteringer. Der er yderligere app partnere som kan dette, så kig på vores app side.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)