forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Andet

Her kan du diskutere emner, der falder uden for de øvrige kategorier.
+1
stemme
2
svar
101
visninger
Hej. Kan det godt passe at når man opretter kunder til jeres WebShop modul, så kan kunderne ikke selv ændre adgangskoden senere og der er heller ikke en glemt adgangskode funktion. Det er da funktioner, der er på alle sider med ...
besvaret 13 Aug i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (84,450 points)
0
stemmer
3
svar
106
visninger
Hej Hvordan skal jeg kunne give rabat på timer pris til en fast kunde, uden at jeg skal have lagerstyring. Har I et godt forslag til hvordan man kan styre en fast rabat på en vare/timer pris til en kunde. MVH Jan Faust
besvaret 30 Jul i Spørgsmål » Andet af Tabita TopGun (2,920 points)
0
stemmer
1
svar
90
visninger
Jeg startet sidste i oktober en virksom, og jeg må sige det er eksploderet en del med aktivitet i den. Det skal man jo aldrig rigtig brokke sig over, men det er gået så vildt for sig, at jeg har svært ...
besvaret 22 Jul i Spørgsmål » Andet af Gala10us (140 points)
0
stemmer
1
svar
52
visninger
Vi bruger tabel opsætningen, ét sted på vores website, og har erfaret nu at tabellen ikke står pænt når man kigger på websiden på en telefon. Der er prøvet med bl.a. IPhoe7 og en samsung glaxy 8. Vi håber på at ...
besvaret 13 Maj i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (84,450 points)
0
stemmer
1
svar
65
visninger
Vi har på vores website brugt punktformen, som man kan vælge når man skriver i en tekstboks. Det ser rigtig fint ud når man er i redigeringsboksen, men når man kigger på selve websitet så står punkterne ikke helt lige henover ...
besvaret 13 Maj i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (84,450 points)
0
stemmer
1
svar
31
visninger
Hej. Det ser ud til der er en fejl i webshoppen vedr. favoritter. Ser ud til at favoritter ikke knytter sig til login, men til PCén. Jeg har prøvet at logge ind med samme login på 2 forskellige PCére og favoritter ...
besvaret 8 Maj i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (84,450 points)
0
stemmer
3
svar
90
visninger
Hej Jeg bruger Projektmodulet til "Klippekort styring" - dvs. til at registrere "tid" Dvs. jeg har ca. 180 projekter - nogle med 0,00 timer og nogle med eks. 2,25 timer og en del med -4,5 timer Der mangler en rapport sortering, ...
besvaret 1 Maj i Spørgsmål » Andet af Karste (280 points)
0
stemmer
1
svar
79
visninger
Jeg er ved at lave en webshop+ løsning, men undrer mig over at jeg ikke kan finde en mulighed for f.eks. at tilføje GLS eller PostNord som en løsning hvor kunden selv vælger hvilken pakkeshop de ønsker leveret til. Umiddelbart ser ...
besvaret 8 Apr i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (84,450 points)
0
stemmer
1
svar
61
visninger
Hej. Da vi bruger WebShop+ til firmakunder, vil jeg gerne vide om det kan passe der ikke er noget felt hvor kunderne ved bestilling kan skrive referencenr. som skal med på ordren/Fakturaen Gerne så det kunne komme ind i E-Conomics på ...
besvaret 8 Apr i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (84,450 points)
0
stemmer
1
svar
67
visninger
Jeg har et "start up" abonnement, og det betyder åbenbart, at jeg ikke har menuen "indbetalinger" under kassekladder. Hvordan pokker registrerer jeg så indbetalinger af fakturaer fra mine kunder?
besvaret 1 Apr i Spørgsmål » Andet af Herrmann (2,790 points)
0
stemmer
1
svar
180
visninger
De i E-conomic bagvedliggende feltdefinitioner er skrevet i engelsk, hvilket jeg bifalder, men nogen gange kunne man ønske sig, når man prøver noget af, om der eksisterede en slags ordbog mellem de danske begreber der benyttes i selve E-conomic, og så ...
besvaret 1 Feb i Spørgsmål » Andet af Charles Jensen (13,780 points)
0
stemmer
2
svar
72
visninger
Hej vi har brug for at oprette en udlandsk bankkonti i e-conomics. Det er hjælpen som vi fik fra hjælp: (Hvis du benytter en bank, der ikke findes i listen, er du velkommen til at skrive på vores Forum, og høre ...
besvaret 11 Dec, 2018 i Spørgsmål » Andet af BET (160 points)
0
stemmer
1
svar
150
visninger
Hvordan håndterer man korrekt moms på f.eks. Husleje, parkering, eller på "fragt og porto"? I alle tre tilfælde kan man have omkostninger der er både med og uden moms. Hvis man vil undgå afvigelser på momsrapporten, er man så nødt til ...
besvaret 7 Dec, 2018 i Spørgsmål » Andet af Susan Jensen (15,860 points)
0
stemmer
0
svar
132
visninger
Hvordan håndterer jeg bedst moms ved delvist fradrag på f.eks. leasing biler? Er det virkelig nødvendigt at oprette to driftskonti med hhv momskode for 25 % og 0% moms, og så fordele leasing afgiften, så momsen kommer til at stemme? Mit ...
spurgt 6 Dec, 2018 i Spørgsmål » Andet af christj (190 points)
0
stemmer
0
svar
84
visninger
Hej! Er der nogen der har erfaring med integration ml Rydoo (travel expense) og e-conomic, som kan dele ud af deres erfaringer? De påstår at have en integration, men jeg synes begge deres forslag til løsninger er noget manuelle, så jeg ...
spurgt 23 Okt, 2018 i Spørgsmål » Andet af RLO (170 points)
0
stemmer
1
svar
144
visninger
Vedr. det nye design: Som administrator har jeg valgt hurtigadgang til nogle af mine kunder. På denne liste fremgår der nu kunder der ikke længere er aktive og listen vises i nummerorden i stedet for alfabetisk. Kassekladderne plejer at have et ...
besvaret 10 Okt, 2018 i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (84,450 points)
0
stemmer
2
svar
175
visninger
Vi ser ved periodisering pr. 30.06.2018 en række bilag, hvor Rest.mdr. ikke tælles ned, og således resulterer i et betydeligt fald i periodiseret indtægt. Ved den efterfølgende periodisering pr. 31.07.2018 har de relevante bilag en Rest.mdr., som er talt 2 måneder ...
besvaret 19 Sep, 2018 i Spørgsmål » Andet af ticra (890 points)
0
stemmer
1
svar
100
visninger
Hej Alle, Har et meget konkret spørgsmål som jeg ønsker svar på. Vi bruger på nuværende tidspunkt "vores ref" under hver enkelt ordre for at tilkendegive hvilken medarbejder (sælger) der solgt til kunden. Under rapporter -> omsætningsstatistik kan jeg efterfølgende tracke ...
besvaret 14 Sep, 2018 i Spørgsmål » Andet af Susan Jensen (15,860 points)
0
stemmer
0
svar
87
visninger
Hi, so i am building an integration, and i am testing atm. what i get when i call the apis with postman. The calls have worked prior to today, but now when i call customers/ or invoices/drafts or products/ i get ...
spurgt 27 Aug, 2018 i Spørgsmål » Andet af andrelange91 (120 points)
0
stemmer
1
svar
103
visninger
HjælpTilWeb er en web konsulentvirksomhed, som søge viden og ideer til hvordan man kan fører sin "kundeservice" frem i verden, så man bedst muligt kan opfylde kundens krav. På fohånd tak for hjælpen.
besvaret 15 Aug, 2018 i Spørgsmål » Andet af Larsen333 (140 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”