forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Andet

Her kan du diskutere emner, der falder uden for de øvrige kategorier.
0
stemmer
2
svar
25
visninger
Hej vi har brug for at oprette en udlandsk bankkonti i e-conomics. Det er hjælpen som vi fik fra hjælp: (Hvis du benytter en bank, der ikke findes i listen, er du velkommen til at skrive på vores Forum, og høre ...
besvaret 3 dage siden i Spørgsmål » Andet af BET (160 points)
0
stemmer
1
svar
43
visninger
Hvordan håndterer man korrekt moms på f.eks. Husleje, parkering, eller på "fragt og porto"? I alle tre tilfælde kan man have omkostninger der er både med og uden moms. Hvis man vil undgå afvigelser på momsrapporten, er man så nødt til ...
besvaret 7 Dec i Spørgsmål » Andet af Susan Jensen (4,930 points)
0
stemmer
0
svar
17
visninger
Hvordan håndterer jeg bedst moms ved delvist fradrag på f.eks. leasing biler? Er det virkelig nødvendigt at oprette to driftskonti med hhv momskode for 25 % og 0% moms, og så fordele leasing afgiften, så momsen kommer til at stemme? Mit ...
spurgt 6 Dec i Spørgsmål » Andet af christj (190 points)
0
stemmer
0
svar
49
visninger
Hej! Er der nogen der har erfaring med integration ml Rydoo (travel expense) og e-conomic, som kan dele ud af deres erfaringer? De påstår at have en integration, men jeg synes begge deres forslag til løsninger er noget manuelle, så jeg ...
spurgt 23 Okt i Spørgsmål » Andet af RLO (170 points)
0
stemmer
1
svar
94
visninger
Vedr. det nye design: Som administrator har jeg valgt hurtigadgang til nogle af mine kunder. På denne liste fremgår der nu kunder der ikke længere er aktive og listen vises i nummerorden i stedet for alfabetisk. Kassekladderne plejer at have et ...
besvaret 10 Okt i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
0
stemmer
2
svar
79
visninger
Vi ser ved periodisering pr. 30.06.2018 en række bilag, hvor Rest.mdr. ikke tælles ned, og således resulterer i et betydeligt fald i periodiseret indtægt. Ved den efterfølgende periodisering pr. 31.07.2018 har de relevante bilag en Rest.mdr., som er talt 2 måneder ...
besvaret 19 Sep i Spørgsmål » Andet af ticra (890 points)
0
stemmer
1
svar
70
visninger
Hej Alle, Har et meget konkret spørgsmål som jeg ønsker svar på. Vi bruger på nuværende tidspunkt "vores ref" under hver enkelt ordre for at tilkendegive hvilken medarbejder (sælger) der solgt til kunden. Under rapporter -> omsætningsstatistik kan jeg efterfølgende tracke ...
besvaret 14 Sep i Spørgsmål » Andet af Susan Jensen (4,930 points)
0
stemmer
0
svar
47
visninger
Hi, so i am building an integration, and i am testing atm. what i get when i call the apis with postman. The calls have worked prior to today, but now when i call customers/ or invoices/drafts or products/ i get ...
spurgt 27 Aug i Spørgsmål » Andet af andrelange91 (120 points)
0
stemmer
1
svar
68
visninger
HjælpTilWeb er en web konsulentvirksomhed, som søge viden og ideer til hvordan man kan fører sin "kundeservice" frem i verden, så man bedst muligt kan opfylde kundens krav. På fohånd tak for hjælpen.
besvaret 15 Aug i Spørgsmål » Andet af Larsen333 (140 points)
0
stemmer
2
svar
104
visninger
Hej herinde. :) Jeg har en online webshop, hvor jeg sælger mine grafiske plakater. Jeg oprettede min plakat shop på et dansk domæne, og har indtil nu kun solgt plakater til danske kunder. Her på det sidste er jeg via Instragram ...
besvaret 27 Jul i Spørgsmål » Andet af Susan Jensen (4,930 points)
+1
stemme
1
svar
166
visninger
Hej Economic Jeg oplever en del utilfredse kunder, som prøver at svare på mailen post@e-conomic.dk og ikke får svar. Kan I ikke gøre det muligt at ens egen mail står som afsender af tilbud, ordrebekr. og fakturaer mm. Hilsen jan
besvaret 14 Mar i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
0
stemmer
1
svar
103
visninger
Vi har et varenummer der optræder i webshop, men som ikke findes i e-conomic... Og for at gøre det endnu mere mærkeligt, så optræder varenumret faktisk to gange i webshop..?? Hvis vi opretter varen med det pågældende varenummer i e-conomic, så ...
besvaret 20 Feb i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
+3
stemmer
1
svar
79
visninger
Bliver det muligt at oprette nye kreditorer inde i smartInboxen? Hilsen Tilde
besvaret 22 Jan i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
+1
stemme
4
svar
274
visninger
Hej E-conomic Jeg vil høre hvor langt i er med at udvikle så man kan nøjes med at bogføre enkelte posteringer i daglig/ en anden kassekladde. Jeg er blevet stor fan af at indlæse banken i fx Daglig og her gå ...
besvaret 21 Dec, 2017 i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
0
stemmer
2
svar
143
visninger
Jeg har en gammel website fra 2011, der nu er blevet hacket fire gange den sidste måned. Så må nok igang med en ny fra nul. Jeg tænker derfor om jeg kan starte med en website i e-conomic og så efterfølgende ...
besvaret 4 Dec, 2017 i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
0
stemmer
1
svar
100
visninger
Hvis man går ind i APP'en Udgifter (på iOS) og trykker på Tandhjulet og derefter knappet Feedback, så får vi en fejl med følgende: Ingen e-mailkonto Sæt en e-mailkonto op på din telefon for at sende feedback. Dog har vi opsat ...
besvaret 1 Dec, 2017 i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
+2
stemmer
2
svar
234
visninger
Vi har modtaget en mail, der oplyser, at Smart Inbox nu kan aflæse betalingsdatoen på fakturaen. Og hvis den ikke kan læse datoen, henter den det fra oplysningerne på leverandøren. Vi har oprettet samtlige leverandører med de aftalte betalingsbetingelser. Det skal ...
besvaret 15 Nov, 2017 i Spørgsmål » Andet af SusanPradsgaard (820 points)
0
stemmer
1
svar
281
visninger
Hej Er det muligt at skelne mellem interne og eksterne udlæg, hvor man viderefakturerer eksterne udlæg til en kunde? Tak. /Nels
besvaret 9 Nov, 2017 i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
0
stemmer
1
svar
114
visninger
Er der nogen mulighed for at varer kan optræde som skjult i webshop som standard - p.t. ser det ud til at de som standard er synlige... Vores problem er bl.a. at vi gerne vil kunne forhåndsoprette en vare, uden nødvendigvis ...
besvaret 9 Nov, 2017 i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
0
stemmer
2
svar
238
visninger
Hej e-conomic + e-conomic-brugere Jeg er interesseret i at vide om nogen har erfaring med at sende E-faktura - elektronisk faktura til udlandet. Har flere kunder i Finland som ønsker at vi gør dette. Den ene bruger et system, der hedder ...
besvaret 11 Okt, 2017 i Spørgsmål » Andet af Jesper Mieritz (70,190 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”