Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




problemer med import af fil fra bank

0
Hej,

Jeg har flere gange importeret fil fra banken (Diba Bank) - men nu vil det ikke lykkedes. Systemet  vil ikke accepterer at der ikke er en kolonne i den indlæste fil til bilagsnr. Jeg får en fejlmeddelelse: "Angiv en kolonne for bilagsnr.", men i den indlæste fil fra banken, er der ikke en kolonne med bilagsnr.  Hvad kan jeg gøre?

Hilsen

Nina
i Spørgsmål » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Nina

Hvis du forsøger at indlæse denne som posteringer - så skal du sætte kolonnen med bilagsnummer til fast værdi og så skrive et tal her - så vil alle posteringer få samme bilagsnummer.

Alternativt så importerer du dem til bankafstemningen og overfører dem herfra til kassekladden - så vil du kunne sætte modkonto og bilagsnummer på fortløbende.

Håber det giver svar på dit spørgsmål

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
Hej Nina. Har du fundet en løsning på dette? Måske kan i.b hjælpe, se evt. http://www.e-conomic.dk/apps/i-b her hos e-conomic eller på vores hjemmeside www.datakons.dk/ib