Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kiggeadgang til revisor

0
Det ville være fantastisk, hvis man (ligesom man kan tilføje en revisor som administrator) kan tildele en revisor kiggeadgang, således at de kan trække rapporter og se bilag, men ikke få lov at ændre opsætninger og/eller bogføre.

For nuværende vil vores revisor ikke have adgang, idet det giver dem lov til selv at kunne bogføre og ændre opsætningen i vores selskabs e-conomics-aftale.
Et stort ønske herfra!

Venlig Hilsen
Heidi Larsen
i Forslag » Andet af (210 points)

1 Svar

Hej Heidi

Tak for dit input. Som regel hører vi det omvendte ønske nemlig at revisor vil give kigge adgang til virksomheden, eller SKAT eller lignende, jeg mindes ikke jeg tidligere har mødt en revisor der ikke vil have adgang fordi de kan ændre opsætningen eller bogføre noget. Fidusen ved en admin adgang er lige præcis at man nemt kan få revisors hjælp, men jeg kan godt høre på dig at det ikke er ideelt for dig.

Det du efterlyser er ikke noget vi har planer om at lave og heller ikke noget vi har efterspørgsel på.

En løsning du kan anvende er at oprette en bruger i e-conomic til din revisor som kun har adgang til fanen Rapporter. Det er den "kiggeadgang" vi tilbyder i e-conomic. Den løsninger koster 119 kr/md.

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Forslag af 🔒 (55.9k points)