forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Flere EAN numre på én kunde

+2
Det kunne være super, om muligheden for at oprette mere end ét EAN nummer på en kunde kunne udvikles. Jeg oplever ofte, samme kunde har flere EAN numre, hvorfor jeg er nødt til at oprette den samme igen og igen. Det giver noget være stamdata rod.

En menu på samme måde som ved kontaktpersoner f.eks - således når man fakturerer blot vælger det rigtige EAN nummer kunne være en løsning.

Har læst jeres forslag til hvorledes det kan håndteres, men synes det er noget kompliceret - så for at gøre det simpelt - dette forslag :-)
spurgt 15 Okt i Forslag » e-conomic generelt af DOL (140 points)

1 Svar

Hej Dorte

Tak for dit indlæg.

Jeg tænker om det evt. kunne være en ide, at have et ekstra felt til EAN numre under kontaktpersonen, så man på den måde kunne have flere EAN numre på det samme kundenummer ?

Ser frem til at høre fra dig, og også om du evt. har en anden ide til, hvordan det kan løses

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 18 Okt Forslag af Susan Jensen (20,560 points)
Hej Susan,

Er glad for I er åben for dialogen....
Jeg ser helt sikkert også dit forslag som en mulig løsning. Hvilken der er bedst, tør jeg ikke spå om, men bare muligheden for flere EAN numre på samme kunde vil blive tilgængelig, og at det ellers fungerer efter hensigten, så tænker jeg vi er mange som kan få bedre styr på vore stamdata.

Er spændt på at høre nærmere.

God dag :-).

Hilsen Dorte
Hej igen Dorte

Fint. Jeg vil gerne tage dette til overvejelse og en løsning kunne evt. være at sætte et EAN felt op inde på selve kontaktpersonerne, så jeg vil prøve at få dette på vores liste til vores udviklere.

Rigtig god dag til dig
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”