Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgefelters bredde

0

Det kunne være rigtig rart hvis man kunne gøre noget ved bredden på søgefelter.

Lige nu er de ikke særlig bredde og når man så har et forholdvis langt varenummer så er det umuligt at se hvad varen egentlig er uden at skulle trykke ind på den "store" vare vælger.

Jeg har fundet de i koden til hjemmesiden under search-dropdown.popup så det burde tage en programmør 1 minut at ændre.
Med mindre der er en årsag til at man ikke skal kunne se varenavnene uden at skulle trykke hele economics igennem.

Please folkens.
Upvote den her!
Det her er forfærdeligt når man laver +100 tilbud om dagen.

i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Jesper

Først og fremmest kudos for at du er en virkelig engageret sælger der opretter over 100 tilbud om dagen! Det er alligevel imponerende!

Jeg kan godt se at når man har så lange varenumre og varenavne som du opererer med så kommer man nemt til at mangle overblik og selvom jeg gerne ville trylle en nem løsning frem så kan jeg godt afsløre at det vil tage langt mere end 1 minut at foretage sådan en ændring i e-conomic :-)

Min fornemmelse siger mit at et firma som dit måske anvender lagerstyring? Er det tilfældet? For så har jeg måske alligevel en god løsning til dig.
Tryk "Svar" på mit indlæg og lad mig høre om jeg gætter rigtigt, så kan vi fortsatte når jeg kender premissen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)