Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Chat bør have længere åbningstid

0
Mulighed for at benytte chatten i et bredere tidsrum ville være kærkomment.

Når man i jeres åbningstid er ude at arbejde, så er det ofte at man laver regnskab efter endt arbejde og i weekenden.

Se gerne på Dinero som har meget fine åbningstider frem til kl. 23 samt i weekender.
I kan eks trække en statistik over hvornår chatten forgæves bliver åbnet og så udvide derefter.
Vi brugere vil også acceptere en lidt længere responstid (udenfor normal tid) når i udvider åbningstiderne.
i Forslag » Andet af (340 points)

1 Svar

Hej Kristian

Tak for feedback. Jeg deler dit ønske med vores leder i kundeservice. Pt. er vi dog påvirket af samme udfordringer som resten af arbejdsmarkedet, nemlig at det er svært at skaffe nok kvalificeret arbejdskraft, og det vil kræve en væsentlig udvidelse af vores medarbejderstab, hvis vi skal udvide åbningstiden.

Over de knap 9 år jeg har arbejdet i e-conomic har vi flere gange udvidet åbningstiden i supporten. Senest for et par år siden hvor chatten begynde at være åben til kl 22 om torsdagen og 20 mandag- onsdag lige præcis for at give selvstændige, der arbejder i løbet af dagen mulighed for at fange os om aftenen :) Så jeg kan sagtens forestille mig at vi kommer til at være endnu mere tilgængelige i fremtiden, det er dog ikke noget vi har planlagt på nuværende tidspunkt.
Forslag af 🔒 (55.9k points)