Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere fakturanummerserier

0
Jeg har brug for flere fakturanummerserier til debitorer, da der er krav om at alle NO fakturaer kører på egen nummerserie p.g.a. Norsk momsregistrering.

 

Man kunne evt. lave det sådan at fakturanummerserier vælges inde fra kundegruppeopsætningen.

Er der ikke andre der har brug for det?
i Forslag » Andet af (170 points)
Hej Hanne

Måske vil du have gavn af at læse dette "gamle" e-conomic indlæg/spørgsmål, som er magen til dit.

3 Svar

Hej Hanne og tak for dit forslag, 

Jeg vil lige lade dit indlæg ligge herinde i to uger inden jeg giver dig et svar på det. På den måde kan vi se om det er noget andre brugere også efterspørger.
Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Hanne, 

Dit forslag har nu ligget herinde i et stykke tid. Tanken var, at andre brugere kunne have mulighed for at bakke op omkring forslaget. Hvis vi kigger på de andre forslag, som vi lige nu overvejer, så vil jeg ærlig omkring, at de forslag har fået mere opbakning end dit og derfor vil vi fokusere på dem. 

Du kan finde andre forslag herinde.
Du er meget velkommen til at stemme på dem du er enig i, så du kan få indfyldelse på dem vi har liggende derinde. 

Mange tak for dit forslag. Det er værdsat selvom det ikke blev i denne omgang vi går efter at ændre dette. 
Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Hanne,

Fandt i en løsning på dette ? Vi sidder med noget af det samme nu.
Forslag af (200 points)