forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg under

0
stemmer
1
svar
364
visninger
Vi er en forening der for nogle år siden benhyttede E-conomic som bogføringsprogram og regningsudskrivningsprogram. I forbindelse med diverse kassererskift er programmet de sidste år kun brugt til udskrivning af regninger til medlemmerne og der er bogført i et regneark - ...
spurgt 30 Jul, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af stjerne (120 points)
0
stemmer
14
svar
131
visninger
Jeg mangler en for mig ganske simpel ting vedr. Kreditorer. I de efterhånden mange økonomisystemer jeg har arbejdet med har det altid været muligt at få et hurtigt overblik over hvor meget man har købt for hos en kreditor på en ...
spurgt 30 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af 125384 (190 points)
0
stemmer
1
svar
102
visninger
Hej Jeg syntes det kunne være godt med en af følgende muligheder. vi er et firma med flere afdelinger, i andre lande, så hvis man kunneskrive faktura ud med forskellig adresse alt efter om det er vores Tanzania kontor, eller Danske ...
spurgt 29 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af tzwebdotbiz (120 points)
0
stemmer
1
svar
85
visninger
Muligheden for bankafstemning er god, og det er fedt at man kan importere data fra banken ind i e-conomic. Det er smart at man kan afstemme det linie for linie eller bede e-conomic om at autoafstemme. Når man overfører en postering ...
spurgt 29 Jul, 2010 i Spørgsmål » Andet af Lise (150 points)
0
stemmer
11
svar
624
visninger
Det er kun fakturaer, der kommer op som valgmulighed, når jeg vil udligne ved betaling, og det er derfor IKKE muligt at udligne kreditnotaer. Er det ikke en fejl i systemet?
spurgt 28 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af A B Consult (2,020 points)
+1
stemme
7
svar
5430
visninger
Er der nogen der ved hvordan man importer posteringer fra c5
spurgt 27 Jul, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af bette0233 (200 points)
0
stemmer
1
svar
243
visninger
Hej, Hvis man har en debitor, som har flere ubetalte faktura. Eksp. Jeg har oprettet rykker 1 på en faktura. Nu skal jeg så sende 1 rykker på en helt anden faktura. På denne faktura tager den så rykker gebyret og ...
spurgt 26 Jul, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af ZolutionzApS (150 points)
0
stemmer
6
svar
639
visninger
Jeg er for nylig blevet oprettet som administrator i e-conomic, har førhen kun brugt programmet som almindelig bruger. Jeg har oprettet min første virksomhed med administratorfakturering og skal have oprettet nr. 2. Er der en nem måde at kopiere kontoplan fra ...
spurgt 23 Jul, 2010 i Spørgsmål » Import og eksport af data af Blaabjerg Bogføring (550 points)
0
stemmer
2
svar
69
visninger
Jeg kunne godt tænke mig, hvis der her på forum kom en tråd, der løbende blev opdateret med de nyeste ændringer i bogføringsloven og lovgivningen generelt omhandlende bogføring, skat og moms af relevans for e-conomic. Er det muligt? Jeg går ud ...
spurgt 19 Jul, 2010 i Forslag » Online medier af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
2
svar
133
visninger
Jeg har brug for at vide, hvor mange enheder af samme vare, jeg har på forskellige lokationer. Men når jeg kopierer et varenummer og ændrer lokationen, svarer systemet at nummeret findes allerede. Ja tak, det ved jeg godt: jeg har jo ...
spurgt 19 Jul, 2010 i Forslag » Lager af Finn Nicolaisen (120 points)
0
stemmer
4
svar
111
visninger
Hej e-conomiks Hvorfor kan man ikke se sine sendte tilbud over iphone, eller sende faktura?- kunne være genialt. /Bo
spurgt 17 Jul, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Herskind (150 points)
0
stemmer
3
svar
86
visninger
Hej Jeg har en rækket abonnementer på services på internettet og får hver måned tilsendt fakturaer fra disse services som pdfer i mails. Nu har jeg i mit mailprogram lavet en regel om, at de automatisk skal videresendes til min e-conomic-indscannings-emailadresse ...
spurgt 16 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af joerichsen (160 points)
0
stemmer
0
svar
457
visninger
I e-conomic har du mulighed for at tilmelde fakturaen fra os til automatisk betaling via PBS LeverandørService, hvilket administreres af PBS, men ikke er det samme som BetalingsService. Beløbet vil derfor ikke fremgå af din BS-oversigt. Du tilmelder fakturaen fra os ...
spurgt 15 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
496
visninger
Har du fået oprettet dit regnskabsår forkert, eller ændrer du regnskabsår i dit selskab, er det nemt at ændre regnskabsår i e-conomic. Gå til fanebladet --> Indstillinger --> Regnskabsår. --> Klik ?Opret regnskabsår.? Skriv det regnskabsår, du gerne vil have (uanset ...
spurgt 15 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
7
svar
271
visninger
Jeg indrømmer med det samme at jeg intet aner om bogføring og regnskab. Jeg har indkøbt et skrivebord og stol til mit firma og har forsøgt at bogføre dette men når man intet aner om det så er det lidt svært ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af SteenLund (160 points)
0
stemmer
0
svar
184
visninger
Vi oplever med jævne mellemrum at få henvendelse fra virksomheder, der ikke kan logge ind i e-conomic, fordi virksomhedens bogholder/regnskabschef er ophørt. Vi kan kun sende ny adgangskode til den e-mail adresse, der er registreret hos os. Hvis virksomheden ikke har ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
0
stemmer
0
svar
429
visninger
I e-conomic har vi grundlæggende to standardopsætninger. En til enkeltmandsvirksomheder (personligt ejede virksomheder) og en til selskaber (aktie- og anpartsselskaber). I praksis har vi syv kontoplaner bygget på de to standardkontoplaner: 1. Enkeltmandsvirksomhed uden løn 2. Enkeltmandsvirksomhed med løn 3. ... ...
0
stemmer
0
svar
118
visninger
Du kan prøve e-conomic gratis og uden forpligtelser af nogen art, i et regnskab med dine egne tal. Vælg en demo uden data. Herfra kan du under fanebladet -> Indstillinger -> Standardopsætning vælge en opsætning, så er systemet er klar til ...
0
stemmer
3
svar
83
visninger
I programmet findes en rigtig nyttig mulighed for at sende faktura med mail, både direkte ved bogføring og fra arkivet. Fra arkivet har vi dagligt behov for at sende ?pakker? med to eller flere bilag ad gangen. Efter hver afsend-kommando går ...
spurgt 12 Jul, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af Martin Høj (190 points)
0
stemmer
2
svar
193
visninger
For at blive oprettet som administrator skal du være et revisionsfirma eller du skal drive næring med bogføringsassistance for andre virksomheder. Hvis din virksomhed ikke er en godkendt revisionsvirksomhed, skal du have bogførings- og regnskabsassistance som hovedbeskæftigelse, eller du skal have ...
spurgt 8 Jul, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”