Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




søgefelts sortering for dårligt!

+1

hej kan i ikke rette så når man taster ex mit varenr 600 så skal man ikke scrolle for at finde det det er  hamrende irriterende når man sider og skal taste vare ind i en faktura når man bruger tab knappen eller kan man slå den der søge funktion fra så den kun søger når man ber den om det?

 

mvh

kasper jensen

www.proflexslanger.dk

i Forslag » Andet af (390 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Ja, det virker da mærkeligt, men jeg afprøvede det lige og hvis du trykker escape når boksen med alle søgeresultater kommer frem, annulleres "søgningen" og varenummeret bliver stående og det er så det der bliver brugt.

Det første søgeresultat der kommer frem burde være varen med det præcise varenummer og hvis det så ikke er det man skal bruge, burde man skulle scrolle ned og vælge.

/Michael
Forslag af (2.0k points)
Hej begge

Vi er bekendt med denne udfordring og har orienteret teknikken herom - i får besked når den er løst.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej begge

Jeg har så lige luret at jeg simpelthen har glemt at give jer en opfølgning - det er nu sådan at har du et varenummer  som matcher det indtastede præcist - så er det, det som vil være førstevalget.

Men en god workaround ikke desto mindre med esc knappen.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Det passer ikke helt :-)

Består varenummeret af tekst og ikke af tal, så forholder det sig desværre ikke sådan.

Men det kunne være dejligt hvis den krølle også blev løst :-)
Hej Torben

Den krølle havde jeg ikke bemærket. :(

Men god løsning lige der med esc for nærværende. :)