forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bug: Linjeskift accepteres ikke i varetekst i abonnementmodul

0

Hvis man i sin opsætning har valgt at tekstforslag til fakturalinjer skal være "Varenavn og beskrivelse" vises varenavn på 1. linje og beskrivelse på efterfølgende linjer (evt delt på flere linjer med linjeskift)

Bruger man abonnementmodulet til at danne fakturaer skrives alle linjer ud i en lang sætning uden linjeskift.

Selvom man går ind i "Tilknyt varer/ydelser" og manuelt indsætter linjeskift slettes disse når man trykker på "Gem knappen" surprise

Man kan dermed ikke danne fakturaer via abonnement modulet som bliver korrekte hvis der er flere linjer i varenavnet (+ beskrivelse).....man skal derfor ind og rette samtlige fakturaer manuelt....

Laver man en faktura på "almindelig vis" fungerer det som det skal.

René Arpe

It-konsulent

spurgt 18 Dec, 2013 i Forslag » Abonnement af Rene.Arpe (17,300 points)
status opdateret 7 Jan, 2014 af Heidi Christensen

2 Svar

Hej René,

Det er fuldstændig korrekt, at der foreligger en fejl præcis som du beskriver. Jeg har tilmed meldt det til teknikken og der forventes et fiks til dette i uge 2 i det nye år. Jeg skal nok opdatere her på Forum, når fikset er ude og det virker efter hensigten igen :)

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 18 Dec, 2013 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
Hej igen,

Så bør denne fejl være fikset :)

Fang mig endelig på info@e-conomic.dk hvis du oplever andet.

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 7 Jan, 2014 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)
overvejes× 119
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”