Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Webhooks timer out

0
Hejsa Vi har smartweb webshop og kører med lager styring i e-conomic og vi oplever store forsinkelser webhooks i forbindelse med opdatering af lager på smartweb shoppen. Der går ofte en dag eller længere før de varer der er lagt på economic lageret overføres. Under webhooks kan jeg se overførslerne timer out.. Det har nu været det samme problem i 2 mdr. Og smartweb mener ikke det er i deres ende det halter.. Er der andre der oplever det samme derude? Det er virkelig enerverende at der går så lang tid før varerne er online Bh Bo
i Forslag » Andet af (300 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Bo

Beklager den lange svartid.

Vi har henover weekenden - efter release fredag - oplevet forlængede svartider på webhooks - dette er så vidt vides løst igen - er det ikke tilfældet hører jeg meget gerne fra dig igen.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse Tak for dit svar. Men, problemet er der stadig og det har som jeg skrev været der de sidste 2 mdr. Så det skyldes ikke en release fredag er jeg helt sikker på. Så sent som i dag har jeg måttet sidde manuelt og tricke url‘erne for at pushe lager updaten igennem.. Det er jf. Smartweb folkene det samme problem deres andre kunder der benytter webhooks og i følge dem er det hos Jer problemet ligger da Jeres server timer out. I har kontakt med dem om dette issue, men intet sker og vi er godt trætte af det da giver os en hulens masse ekstra arbejde og administration.
Forslag af (300 points)