Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

+4
stemmer
1
svar
124
visninger
Det kunne være super, om muligheden for at oprette mere end ét EAN nummer på en kunde kunne udvikles. Jeg oplever ofte, samme kunde har flere EAN numre, hvorfor jeg er nødt til at oprette den samme igen og igen. Det ...
spurgt 15 Okt, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af DOL (160 points)
+4
stemmer
1
svar
83
visninger
Under hjem på forsiden har man en rigtig fin oversigt over ubetalte salgsfakturaer. Kan man få det samme på indkøbsfakturaer (kreditorer) ?
spurgt 23 Sep, 2019 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Anne Marie Vind (160 points)
+4
stemmer
1
svar
51
visninger
Hej E-conomic Det ville være en stor hjælp for os, hvis I kunne sætte saldobalancen op således det er muligt at trække fra dato til dato (eks. 01.01.2019 - 31.08.2019) men månedlig split i kolonnerne. På den måned kan man let ...
spurgt 17 Sep, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af JEF (160 points)
+4
stemmer
2
svar
121
visninger
Vi er nye brugere at E-conomics. Vi er meget begejstret for en masse af funktionerne, men delen med godkendelse af elektroniske bilag kan desværre ikke det, vi har brug for. Vi har behov for 2 godkendere (evt 3 på sigt). Mindre ...
spurgt 11 Sep, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Laila Østergaard (180 points)
+4
stemmer
2
svar
126
visninger
Vi har en vare, der er sammensat af forskellige dele - tænkte at varesamling ville være løsning, men det er det ikke. For når man vælger varesamling, skriver den bare alle de enkelte varer. Jeg har brug for at E-conomics skriver ...
spurgt 4 Sep, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Susanne Bøgh (180 points)
+4
stemmer
2
svar
120
visninger
Jeg har idag forsøgt at trække en "Varelageroptælling"-rapport og trykke "Vis i Excel". Ved åbning af filen så rammes jeg af den måde Excel håndtere tal-værdier i celler... nemlig at trimme foranstillede "0"´er. Dvs. at et varenummer f.eks. "01" bliver til ...
spurgt 29 Aug, 2019 i Forslag » Import og eksport af data af M.Kejser (290 points)
+4
stemmer
1
svar
365
visninger
Jeg stødte engang på et regnskabssystem, som kunne lave opslag i CVR registret. Det er derfor en DAGLIG irritation for mig, at jeg skal ind på proff og søge CVR nummeret frem, hvis det ikke er blevet oplyst af den NYE ...
spurgt 21 Aug, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Lone PR (190 points)
+4
stemmer
1
svar
142
visninger
Hej Jeg skal oprette en ny kunde - en svensk kunde. Jeg var så naiv at tro, at jeg kunne oprette kunden med det svenske VAT nummer som kundenr.. Men det kan jeg så ikke, da det består af 2 bogstaver ...
spurgt 19 Aug, 2019 i Spørgsmål » e-conomic generelt af TIO (200 points)
+4
stemmer
2
svar
79
visninger
Hej. Det er virkelig godt, at der nu er mulighed for at have flere forskellige mailadresser på en kunde, men kunne det ikke laves, så alle mailadresser står på samme fane, så man kan se dem alle på én gang, og ...
spurgt 20 Jun, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af HTB (1,360 points)
+4
stemmer
1
svar
103
visninger
Det ville være dejligt, hvis man kunne ændre i den posterings tekst, man har skrevet - også efter bogføringen. Det er lidt træls, at man ikke kan ændre teksten, når man har fået skrevet noget vrøvl.
spurgt 11 Apr, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Lone Hammer (250 points)
+4
stemmer
1
svar
194
visninger
Bankkonto i valuta. Man har typisk flere bankkonti i flere valutaer, men man kan ikke tilknytte en valuta. Da man ikke kan det, så kan bankafstemningen ikke bruges.
spurgt 26 Feb, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af JWH (240 points)
+4
stemmer
1
svar
354
visninger
Jeg savner mulighed for at lave en ny nr.serie til bilagsnr til nyt regnskabsår, der kun benyttes i det datointerval, der gælder det nye regnskabsår, så posteringer i gammelt regnskabsår fortsætter i den gamle nr.serie. F.eks. 2018 posteringer starter alle med ...
spurgt 14 Dec, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Mto (160 points)
+4
stemmer
1
svar
139
visninger
Jeg mangler et fritekstfelt på kunder og leverandører, hvor jeg kan notere tidligere konklusioner på samtaler om betalinger eller fx telefontider o.l.
spurgt 29 Nov, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af PeterK (160 points)
+4
stemmer
2
svar
153
visninger
Jeg mangler en kolonne med dato og tidspunkt for, hvornår et bilag er havnet i denne boks. Derudover undrer det mig, at når man vil downloade en PDF-fil i denne boks, at filen ikke downloades som PDF-fil men som "Fil", hvor ...
spurgt 28 Nov, 2018 i Forslag » Bilagshåndtering af Erik Jensen (25,480 points)
+4
stemmer
2
svar
159
visninger
Hej Det kunne være lækkert hvis det var muligt under rykker menuen at kunne vælge at få en oversigt over de faktura hvor 3. rykker er forfalden men at der fortsat ikke er betalt. De "forsvinder lidt ud af rykkerflowet når ...
spurgt 7 Nov, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Alexander - VALJU (1,870 points)
+4
stemmer
2
svar
179
visninger
Hejsa Jeg vil foreslå, at det bliver muligt at se datoen for en ændring af en kundes stamoplysninger, dvs. dato for oprettelse af kunden samt ændring af kundegruppe som kunden hører til, eller andre ændringer vedrørende kunden. Behovet kommer af, at ...
spurgt 26 Okt, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Axel Nørr (220 points)
+4
stemmer
2
svar
342
visninger
Jeg har et stort ønske til Kundeopsætning: I jeres kundeopsætning har man kun mulighed for at opsætte en kundegruppe - prøver man at vælge en anden kundegruppe, så slettes den opsætning man lige har lavet på den første kundegruppe Det ville ...
spurgt 27 Aug, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Engsighus (340 points)
+4
stemmer
2
svar
300
visninger
Når man indtaster en kreditorfaktura i kassekladden checkker I at fakturanumret ikke tidligere er bogført. Hvad med at I udvider chekket af OCR-numret fra at konstatere at der er 15 cifre til at udregne om kontrolciftret er korrekt. (Jeg tror at ...
spurgt 9 Aug, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Petbar11 (160 points)
+4
stemmer
1
svar
201
visninger
Hej, Jeg savner en måde at se mine lagerflyt imellem mine lagerlokationer. F.eks. et arkiv over de lagerflyt vi har foretaget. Mvh. Mikkel Sejer
spurgt 7 Maj, 2018 i Forslag » Lager af MikkelSejer (160 points)
+4
stemmer
2
svar
198
visninger
Fordeling af omkostninger på indgående fakturaer allerede i Smart Inbox. Eksempelvis Huslejer skal altid fordeles på hhv husleje og forbrugsafregninger Hvornår kommer der derfor fordeling på disse? Med venlig hilsen
spurgt 6 Mar, 2018 i Forslag » Bilagshåndtering af Jimmy den tosse bogh (2,750 points)