Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omkostningstillæg

+5
Min kunde, som er et transportfirma har store og stigende udgifter til brændstof.

Ønsket er at få en varelinje på ordre/faktura som er baseret på ordrens samlede værdi.

Den skal automatisk tilføje denne linje på ordren og den skal udgøre en procentdel af ordrens værdi.

Herefter skal det være muligt på f.eks. prisindeks for brændstof at regulere dette tillæg løbende.

Med venlig hilsen,

Michael

ABC Regnskab
i Forslag » Salg af (170 points)
Dette er et kæmpe ønske for os også.

Mvh Alf Myhre Transport ApS
Ja tak - også et stort ønske fra os. Vi har dog brug for en linje der kommer på hver ordre med en fast afgift.

Det er min erfaring, at ikke mange kommer herind, men sidder med samme problem. Og hvis vi endelig er herinde, så sidder vi ikke og kigger alle forslag igennem. Hvor mange forespørgsler skal der til, før I vælger at kigge på det? I min optik er een søgende kunde nok : )

God dag til jer - med respekt for at I selvfølgelig får rigtig mange henvendelser om alt muligt : )

5 Svar

Det er også et meget passerende ønske fra vores side.

MVH Dalby Aps
Forslag af (170 points)
Ja det haster virkelig meget at få det på.
Forslag af (180 points)
Dette er også et stort issue hos os og haster med at få det med i systemet, samme med at kunne sende en mail til alle kunder på samme tid.
Forslag af (140 points)

Hej Michael og tak for dit forslag

Vi har i løbet af de sidste par uger hørt lidt til netop din problemstilling. 
Jeg har gemt forslag af denne type under samme sag for og herfra tager jeg en løbende vurdering. Jeg vil gerne have et lidt bredere billede af sagen for at kunne tage den bedste beslutning og på den baggrund vil jeg gerne have samlet ind fra forskellige kanter.

Jeg skal nok vende retur med en opdatering, hvis der sker noget nyt i sagen.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tillæg
Hej Jesper

Er der noget nyt omkring sagen?

Det haster virkelig meget at få mulighed for at sætte dette på, da brændstof jo ikke bliver billigere

Hilsen JJ Transport
Hej igen

Nej der er ikke noget i sagen og jeg vil også forventningsafstemme med dig. Fra et forslag bliver accepteret til det er tilgængeligt i applikationen, så der går typisk noget tid. Der er stadig ikke vurderet hvorvidt det er noget vi skal arbejde med og hvis vi vælger at tage det gennem processen, så vil det tage noget tid.

Min anbefaling vil helt klart være, at du finder en alternativ løsning, hvis du skal bruge det nu. Uden at være helt inde i jeres arbejdsgang, så kunne det være at oprette en specifik vare til dette og så tilføre den procentvise eller faste pris som en separat varelinje og på den måde dække de stigende priser.
Vi er også lidt pressede omkring tillæg.

Kommer fra Navision, hvor der automatisk blev lagt Miljøtillæg til faktura.
Dette er også et stort ønske for os.

Mvh Hans Tobiasen P/S
Forslag af (140 points)