Jeg ville gerne kunne vælge at bruge "den gamle" liste fra ubehandlede, når jeg skal
vedhæfte bilag i kassekladden i stedet for "den nye" ? På min skærm bliver
bilagene fra den nye oversigt ikke store nok. Selvom jeg bruger forstørrelselsesglasset, så jeg
kan ikke se tekst/tal, og kan dermed ikke se, om det er det rigtige bilag jeg vælger, når
der er flere fra samme leverandør. Det er fint nok, at bilaget i første omgang ikke er så stort, men når man trykker på forstørrelsesglasset, så skal det blive ligeså stort, som det gør, når man gør et bilag fra ”ubehandlede” større.Jeg importerer alle posteringerne fra banken, og så vedhæfter jeg bilag
derfra. Derfor kan jeg ikke altid lige bruge jeres nye Inbox. Og selvom jeg bruger Inbox og
bilaget så ligger til højre for posteringen derinde, er det stadig nogle
gange for småt, selvom jeg trykker på forstørrelsesglasset. Jeg arbejder fra bærbar computer, så jeg har ikke en
kæmpe skærm. Så jeres nye ændring har godtnok gjort min arbejdsgang meget langsommere, og
det vil mine kunder jo desværre ikke betale ekstra for. Det er også meget
irriterende i Inbox, at man ikke nemt kan se bilagene, men at man enten
skal trykke på det først, eller bruge forstørrelsesglasset - hvis man altså har en
stor skærm. I det gamle ubehandlede, kan man se bilagene ligge derned ad, og så
kan man så forstørre dem, hvis det er nødvendigt, men det er det tit ikke. Jeg brugte også meget, at jeg
lige lagde mine bilag i en bestemt orden i ubehandlede, men det kan jeg heller
ikke bruge mere, da det ikke fungerer sådan med det nye. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, så jeg kan få min normale arbejdsgang tilbage.