Udsøgt interval på kontoudtog skrives ikke ud på det fysiske kontoudtog

+1
Kære e-conomic

Det undrer mig at det udsøgte interval på et kontoudtog ikke automatisk kommer med på uskrifterne vi sender til kunderne. Når de sidder med deres kontoudtog aner de ikke hvilket interval der reelt er udsøgt.

Vil det ikke kunne tilføjes så det pr. automatik står som noget af det første på udskrifterne inden posteringerne kommer ?

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
i Forslag » Salg af (780 points)
Godt forslag.

Jeg er enig, da jeg nogle gange glemmer at rette den tekst, man selv kan tilføje med intervallet. Så bliver det HELT forkert.

Vh Helle.

1 Svar

hej Anita og Helle

Tak for forslaget.

Skal det så også fremgå om det er Alle poster eller Åbne poster for det fremgår heller ikke?

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (28.5k points)
Hej Tabita

Ja, det vil være rigtig godt. Også så kunderne kan se hvad det præcis er de sidder med.

Kom lige i tanke til et ønske i forbindelse med kontoudtog ... det kunne være rigtig dejligt om forfalds dato også kunne ses på skærmen på det udsøgte, og ikke kun på udskriften man sender til kunden ;)

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
Jeg lader dit forslag ligge en månedstid så vi ser om der er flere end dig og Helle, der ønsker sig disse nye funktioner og så hører du fra mig igen.

mvh Tabita
Hej Tabita

Hvorfor lade det ligge en måneds tid?

Jeg kan kun tale for mig selv, men jeg sidder ikke og kigger de forskellige forslag igennem og giver thumps up hvis jeg synes noget er godt. Så der kan ligge 100vis af gode forslag som aldrig får en reaktion, men som er rigtig gode forslag. I bør til hver en tid se på indholdet af en henvendelse og se om det er noget der kan gavne jeres program. Et interval på en kontoudskrift er ret naturligt. At jeg bliver rådgivet til at skrive det manuelt (ligesom Helle gør) tyder på at det er en mangel der bør kigges på. Det er noget andre har henvendt sig om før og ikke noget der afhænger af at andre ser posten eller ej ;)

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
Hej Anita

Vi får mange hundrede forslag om året og kan slet ikke gennemføre det alle, heller ikke alle der giver rigtig fin mening.

Derfor kigger vi også på hvilken respons forslagene får fra andre brugere :)