forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Projektstyring

0
stemmer
1
svar
51
visninger
Hej Vedr. omkostningskartotek: Er det muligt at få finaskontoen tilknyttet i oversigten omsætningskartotek? Som vist i vedhæftet eksempel kan løsningen være at finanskontoen tilføjes i forlængelse af gruppe nr. Mvh Hanne Brejl
spurgt 30 Sep, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Hanne Brejl (470 points)
0
stemmer
3
svar
153
visninger
Vedr. Synlighed af finanskonto før godkendelse af medarbejder udlæg. Det ville være skønt såfremt man før godkendelse af et udgiftsbilag kan se hvilken finanskonto det valgte omkostnings nummer peger på! Eventuelt kunne man som i kassekladden ved at pege på et ...
spurgt 14 Sep, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Hanne Brejl (470 points)
0
stemmer
6
svar
108
visninger
Jeg ser, at I forbereder forbedringer af projektmodulet. I den forbindelse vil vi blive enormt glade, hvis der kunne åbnes en mulighed for at omdøbe et projekt, selv efter der er bogført på det. Det har vi ofte brug for, og ...
spurgt 5 Sep, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Judy (200 points)
0
stemmer
7
svar
107
visninger
Vedr. projektstyring, udskrift rapport medarbejderstatistik. Rapporten udviser fejl med en fejlagtig fortjeneste, idet rapporten ikke skelner mellem danske kr. og valuta! Eksempel: Det faktureret beløb xxxx er oplyst i euro mens kostpris og salgspris er oplyst i danske kr. Kostpriser og ...
spurgt 25 Aug, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Hanne Brejl (470 points)
0
stemmer
1
svar
71
visninger
Skat og 60-dagesreglen. Km-registrering mangler et felt hvor man kan opsummere antal kørte dage til kunder. I dag indtaster vi dem manuelt i et af tekstfelterne fra/til
spurgt 25 Aug, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Hanne Brejl (470 points)
0
stemmer
1
svar
124
visninger
I skal være opmærksomme på, at der er rapporter vedr. projektstyring, der ikke er identiske i udtrækket. I rapporten Sagsposteringer mangler der hver eneste måned posteringer, når den trækkes. Men trækker jeg så efterfølgende den rapport ud, der hedder sagskort så ...
spurgt 4 Apr, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Marianne (200 points)
0
stemmer
1
svar
77
visninger
Jeg ville høre om det er muligt at anvende projektmodulet uden integration til finas. Dvs. de omkostninger jeg bogfører på mit projekt, ikke bliver bogført i min finans?
spurgt 1 Apr, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af cat (270 points)
0
stemmer
2
svar
147
visninger
Beregning af kost- og salgspriser for et projekt, hvor timerne allerede er godkendt, men hvor timesatserne ikke var lagt korrekt ind ? med den konsekvens at timepriserne mangler under projektet og i medarbejderopgørelser m.m. Timepriserne var lagt ind som "efter" priser ...
spurgt 8 Mar, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Mar (380 points)
0
stemmer
1
svar
131
visninger
Jeg er i den heldige situation at have mange sager kørende. Derfor har jeg valgt at lade mine medarbejde taste deres timer ind som brugere. Dette fungerer godt, jeg sparer tid=penge og vi slipper for arkivering af gamle nussede timesedler. Er ...
spurgt 4 Mar, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af jkservice (380 points)
0
stemmer
4
svar
389
visninger
HejMin bogholder og mig har nu kørt alle videoerne ang. projektstyring/tidsregistrering slavisk igennem. Oprettet kononumre, finanskonti, medarbejdere og sager. Men når jeg skal registrere tid for en medarbejder er der ingen sager at vælge imellem... Venlig hilsen Jacob.
spurgt 22 Feb, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af jkservice (380 points)
0
stemmer
1
svar
74
visninger
Hej Efter at vi begyndte at abonnere på Projektstyringsmodulet fulgte jeg én af jeres hjælpevideoer og fik i den forbindelse oprettet flere forskellige finanskonti- herunder kontoen Igangværende projektarbejde under kategorien Omsætningsaktiver. Hvordan fungerer det med denne opsætning og bankafstemning? Når jeg ...
spurgt 20 Feb, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af MBJ (120 points)
0
stemmer
1
svar
99
visninger
Hej I forb. m. at oprette de 7 foreslåede konti ved aktivering af projektmodulet, er jeg lidt i tvivl om hvilke der skal være modkonti til hvilke. Er der en der kan oplyse mig om det? Det drejer sig om kontiene ...
spurgt 2 Feb, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af A.S.J. (150 points)
0
stemmer
1
svar
91
visninger
Er der mulighed for at tilknytte et projekt på en allerede bogført udgift? Det er en udgift som er bogført på kreditor/finans. Eller er eneste mulighed at tilbageført udgiften og bogføre den påny med projektnummer?
spurgt 26 Jan, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af jock (200 points)
0
stemmer
1
svar
172
visninger
Da jeg er ny i projektstyring har jeg brug for hjælp. Vi har nogle hovedenterpriser på fast pris, og i denne sammenhæng underleverandører på fast pris. Hvordan opretter jeg dette således at jeg kan holde øje med hvad der fx. er ...
spurgt 23 Jan, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af Zizi Øland (170 points)
0
stemmer
1
svar
108
visninger
Hej, Vi bruger modulet Projekt til at håndtere medarbejdernes udlæg. Vi har behov for at kunne angive afdeling på omkostningerne, således at udlæg i f.eks. salgsafdelingen optræder i afdelingsregnskabet for salgsafdelingen. Kan det på nogen måde lade sig gøre? mvh Michael Hartmann
spurgt 7 Jan, 2011 i Spørgsmål » Projektstyring af mha (300 points)
0
stemmer
1
svar
88
visninger
Dette er blot en lille fiks ting, der ville klæde Projektmodulet, nemlig, hvis man kunne importere helligdagene til afspadsering, så man ikke skal oprette det hele manuelt
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
3
svar
104
visninger
Det giver ikke mening. Jeg har en del sager, som jeg vælger at sætte på en hovedsag. Men i det øjeblik jeg fakturerer mine hovedsager, er det hovedsagen som får omsætningen. Ved undersagen står der bare 0 kr. under faktureret status. ...
spurgt 23 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Kornelius (190 points)
0
stemmer
1
svar
316
visninger
Hej Jeg har et ApS og jeg sælger rådgivning og derfor har jeg oprettet en konto og har valgt tillægsmodulet projektstyring. Hvilken type af kontoplan er den optimale og vælge og hvilke konti skal jeg tilføje (hvis nogen) når jeg bruger projektstyringsmodulet?
spurgt 26 Okt, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Kim (150 points)
0
stemmer
1
svar
81
visninger
Hej Vi har brug for at kunne tilføje afdelingsnummer til kilometerregistrering på samme måde som udlægsregistrering.
spurgt 24 Jun, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Poul Lund (260 points)
0
stemmer
1
svar
147
visninger
Vi har en problemstilling med kilometer, idet vi har både medarbejderkørsel i privatbiler, som registreres på den enkelte medarbejder - men derudover en firmabil, som der også køres i, og som skal belaste projekter, og dermed også med på faktura, når ...
spurgt 14 Jun, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Marianne (200 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”