Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hovedsager fast pris, underleverandører fast pris, overblik

0
Da jeg er ny i projektstyring har jeg brug for hjælp. Vi har nogle hovedenterpriser på fast pris, og i denne sammenhæng underleverandører på fast pris. Hvordan opretter jeg dette således at jeg kan holde øje med hvad der fx. er udbetalt aconto til underleverandør, og stadig have overblik over det på hovedsagen (hovedenterprisen)??    Håber meget der er en der kan hjælpe mig.
lukket
i Spørgsmål » Projektstyring af (170 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej

En mulighed er at oprette Omkostninger i projektstyringer til disse underleverandører. F.eks. Elektriker - når du modtager fakturaer fra elektrikeren bogføres de på sagen med omkostningen Elektriker.
Sagskortet er grupperet efter Omkostninger med sub-total, så du kan hurtigt få overblik over hvad der er modtaget af fakturaer fra de enkelte underleverandører.

En omkostning der er blevet brugt, kan ikke slettes - så det er en god ide, at overveje hvilke omkostninger der skal oprettes, så de kan genbruges på andre sager.

  Steffen Andersen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (940 points)
valgt som bedste svar af