forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Budget til Projektstyring

+2
Jeg har en kunde hvor projektmodulet vil være en bedre måde at styre projekterne på.
Men da jeg tester systemet, opdager jeg at det ikke er budget i modulet?.

Det forstår jeg slet ikke, hvordan skal man kunne lave projektstyring uden at kunne budgettere?.

Det er mig en stor gåde?

Er det noget i overvejer at lave, jeg synes det er en skam hvis e-conomic bliver udskifte, grundet der ikke er budget i projektmodulet, som gør at modulet er ubrugeligt for kunden?.

Det kan godt være i har tænkt noget andet med modulet, men budget, og en differende kolonne ville kunne gøre en stor forskel for brugen af modulet?

Da jeg er tidligere Maconomy bruger og konsulent, forstår jeg slet ikke at i ikke udvikler på modulet, da jeg er sikker på det ville give grundlag vor endnu flere kunder, især indenfor de kreative fag, hvor man arbejder ud fra et budget, og ikke kun registreret timer og udgifter....

Jeg håber meget på det er noget i vil kikke på, da jeg generelt er ret glad for e-conomic....

på forhånd tak..
Sass Economy
Marianne Sass Petersen
40118107
spurgt 10 Jan, 2012 i Spørgsmål » Projektstyring af SassEconomy (1,340 points)
opdateret 16 Okt, 2012 af frederiknielsen

2 Svar

Hej Marianne,

Tak for dit forslag.

Det korte svar vil være at projektstyring og budget har vi ingen tanker om at udvikle.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 11 Jan, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen

Den tanke synes jeg i bør overveje. Jeg har også en kunde der efterlyser budget på Projektstyring. Jeg vil give Marianne ret, hvad er projektstyring værd, hvis man ikke kan lave budget på sine projekter?
Så jeg stemmer for implementering og håber meget I vil overveje.
Til jeres orientering er min kunde ret ny på e-conomic og går med overvejelser om det er det rette valg, da vi nu har erfaret at man ikke kan lave budget på projekt-niveau.

Mvh.
Henrik
Hej Henrik

Jeg har tilladt mig at besvare:
http://forum.e-conomic.dk/12758

Der går på samme forespørgsel.
Håber du vil følge "debatten" i ovenstående indlæg.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 19 Dec, 2014 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”