forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Spørgsmål til bogføring

0
stemmer
3
svar
860
visninger
Hej, Jeg kan efterhånden mærke at 10. februar kommer tættere og tættere på og jeg har jo så mange andre ting jeg hellere vil lave end momsregnskab, men det skal jo gøres så jeg har fået mig e-conomic og håber der ...
spurgt 30 Jan, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af AndersB (140 points)
0
stemmer
1
svar
143
visninger
Hej jeg har et enkeltmandsfirma 20år gammel, min kone skal starte et og vi har pilotprojekt snart kørende med APS web-handelsfirma og senere import/export - søges revisor til opgaven vi bor i Odense C. skal være i personlig kontakt ofte i starten.
spurgt 28 Jan, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af peterskørskole (150 points)
0
stemmer
1
svar
2325
visninger
Jeg har bestemt mig for at bruge e-conomic til regnskabet fremover, men primært vil jeg have styr på momsregnskabet inden 10. feb. Derfor er jeg nu ved at bogføre alle mine salgsfakturaer og bilag fra 1/11-2010-31/12-2010 ... men det går ikke ...
spurgt 11 Jan, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af AndersB (140 points)
0
stemmer
0
svar
379
visninger
Hej med-e-conomer. Jeg vil gerne bogføre en renteindtægt, men er blevet i tvivl om, hvordan jeg gør det rigtigst i E-conomic. Er der nogle flinke mennesker herinde, der har bud på det? På forhånd tak!
spurgt 6 Jan, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af 2biazdk (290 points)
0
stemmer
2
svar
1199
visninger
Hej forum, Jeg er nystartet med e-conomic og har en lille udfordring ! Sagen er den at i ca. 1/3 af alle de salg jeg har, betales delvist med brugt udstyr... eksempelvis, salg af nyt produkt til privatperson for kr. 20.000,- ...
spurgt 4 Jan, 2011 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af MOtheFREAK (160 points)
0
stemmer
1
svar
1966
visninger
Hej, Jeg er helt ny i dette økonomiskeforum og har lidt behov for hjælp. Når jeg har importeret mine løningsfiler fra DataLøn, skal a-skat så under skyldig A-skat 6920 og ATP under 6921?! Og hvor skal de udlignes!? På forhånd tak for hjælpen
spurgt 14 Dec, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Chalala (150 points)
0
stemmer
3
svar
311
visninger
Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg bogfører de hævninger jeg laver til min privatkonto. Jeg har en enkeltmandsvirksomhed. Hvilke konti skal jeg bruge?
spurgt 11 Nov, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af kristofferp (160 points)
0
stemmer
4
svar
420
visninger
Hej.. Mit firma tjener hver måned på annoncering (på website) der bliver opgjort i månedens slutning. Beløbet udbetales dog først i slutningen af efterfølgende måned. Hvordan får jeg periodiseret disse så man kan se hvilken måned indtægten opdrindligt kom fra? Mvh ...
spurgt 15 Okt, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Anders R (160 points)
0
stemmer
1
svar
1239
visninger
Hejsa, Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg køber varer i Afrika, hvor jeg modtager en faktura uden moms specifikation...lad os sige 1.000 kr. Hvordan bogfører jeg denne? er det: Kredit 5820 (Bank) med momskode E25 ( moms Varekøb udland): 800 Debet 5520 ...
spurgt 24 Sep, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Claus75 (150 points)
0
stemmer
5
svar
3166
visninger
Jeg har etableret mig med et Aps primo April, og har for 2. kvartal (april-juni) et momstilgodehavende hos SKAT, som jeg har fået udbetalt 12/7. Jeg er novice i bogføring, og skal således have fundet ud af, hvordan dette bogføres. Det ...
spurgt 10 Aug, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Hester (150 points)
0
stemmer
1
svar
148
visninger
når man har bogført og sendt en offentlig faktura,er det så det..?,eller skal den sendes på papir også...?
spurgt 2 Aug, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af maler (120 points)
0
stemmer
1
svar
408
visninger
Vi er en forening der for nogle år siden benhyttede E-conomic som bogføringsprogram og regningsudskrivningsprogram. I forbindelse med diverse kassererskift er programmet de sidste år kun brugt til udskrivning af regninger til medlemmerne og der er bogført i et regneark - ...
spurgt 30 Jul, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af stjerne (120 points)
0
stemmer
7
svar
283
visninger
Jeg indrømmer med det samme at jeg intet aner om bogføring og regnskab. Jeg har indkøbt et skrivebord og stol til mit firma og har forsøgt at bogføre dette men når man intet aner om det så er det lidt svært ...
spurgt 14 Jul, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af SteenLund (160 points)
0
stemmer
1
svar
193
visninger
Hvordan udligner man en faktura og kreditnota i indeværende regnskabsår, der er bogført til forskellige valutakurser i det foregående år?
spurgt 8 Jun, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Lars C (130 points)
0
stemmer
1
svar
184
visninger
kan man fremsende en bogført faktura igen men nu med EAN nummer?
spurgt 10 Maj, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Kurt Andersen (120 points)
0
stemmer
1
svar
501
visninger
Jeg har et IT-firma hvor noget af det IT-udstyr vi køber er til firmaets interne brug og demo. Skal disse indkøb føres i drift under 3604 Edb-ugifter/software eller i status under 5231 Edb-anlæg, anskaffelse primo ? Jeg vil jo gerne kunne ...
spurgt 9 Maj, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af kfleten (190 points)
0
stemmer
3
svar
1623
visninger
Hvad bruges momskode b25 til ?
spurgt 9 Maj, 2010 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af kfleten (190 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.