Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betaling af kreditorfakturaer.

0
Jeg har et problem med betaling af kreditorfakturaer.   Har mange fakturaer fra den samme grossist. De er bogført med bankbetaling. De skal f.esk. betales den 30. i  måneden - og der nogle gange 100 fakturaer. MEN jeg kan ikke tage dem alle på en gang - så kommer der en  fejlmeddelse.    Er der andre der har de samme problemer.  Economic siger det er for mange på en gang.    For mig er det et tilbageskridt i forhold til det program jeg havde før.    Ecomomic kan meget      men ikke alt.
lukket
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (150 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
I e-conomic er det blevet muligt at eksportere bankbetalinger direkte fra bogholderiet (e-conomic) til banken. Der er første version af funktionen.

Det er korrekt, at der kan være problemer med at samle et meget stort antal kreditorfakturaer til samme kreditor i én betalingsfil.

For den typiske e-conomic bruger er det måske sjældent at skulle betale 100 eller flere fakturaer ad gangen til den samme kreditor ? men vi vil gerne se på, om det er noget vi kan forbedre i fremtiden.

Indtil videre er løsningen dog at opdele betalingen.

  Svend Christiansen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Bogføringshjælp af (5.1k points)
valgt som bedste svar af