forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Spørgsmål

Her kan du stille eller besvare spørgsmål om regnskabsprogrammet e-conomic.
0
stemmer
2
svar
85
visninger
Jeg har en stor mængde data, som jeg modtager hver dag. Posteringerne bogføres som debitorfakturaer. Jeg vil indlæse til superkladden, men jeg får ikke alle kolonner med i superkladden til import. Jeg mangler bl.a. kolonne til projektnummer og omkostningskonto. Hvordan kan ...
besvaret 1 dag siden i Spørgsmål » Superkladde af Susan Jensen (24,940 points)
0
stemmer
1
svar
208
visninger
Hej vi kan ikke få lov at tilføje kontaktpersoner på vareleverandører. Har I problemer?
besvaret 21 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
2
svar
63
visninger
Hej Jesper Endnu en tåbelig bug i jeres såkaldte smart inbox, der ikke er særlig smart. Udover at datorækkefølgen er helt end i vejret, så kan man ikke længere vælge den rækkefølge man ønsker at bogføre de enkelte bilag i. Hvis ...
besvaret 21 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
1
svar
37
visninger
Måske er det smart for nogen - jeg har tilgode at se lyset, ud over at det er rart (måske endda en ret simpel forventning) at man kan se hele bilaget og ikke skal scrolle op og ned som man plejer. ...
besvaret 21 Jan i Spørgsmål » Indscanning af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
1
svar
39
visninger
Kære E-conomic, Vi har en webshop hos SmartWeb som bruger OnPay som kortløsning. Vi har en løbende fakturanummerserie i e-conomic og i webshoppen har vi en ordrenummerserie. Fakturaen i e-conomic har ordrenummeret fra webshoppen i "overskrift" feltet. Når vi modtager indbetalinger ...
besvaret 21 Jan i Spørgsmål » Import og eksport af data af e-consultic (8,150 points)
+1
stemme
2
svar
48
visninger
Nu er det første gang jeg bogfører fakturaer i dag via SmartInbox og jeg undrer mig over, når man bogfører, at systemet bakker, i stedet for at gå fremad i bilagsrækken. Jeg kan komme over "problemet" ved at trykke pil til ...
besvaret 17 Jan i Spørgsmål » Indscanning af KirstenVR (460 points)
+5
stemmer
2
svar
67
visninger
Hej Economic I brændte nallerne i 2016. Det har I tilsyneladende gjort påny med tavngsimplementering at det fejlbehæftede smart inbox som indscanningsmodul. Så kort og godt - rul indscaningsmodulet tilbage, som fungerede i stedet for smart inbox, der ikke pt fungererer ...
besvaret 16 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jesper Mieritz (87,250 points)
+5
stemmer
2
svar
72
visninger
I har ændret udsenet i ubehandlet - når man er i sin kassekladde og vil tilføje et bilag, trykker på fra ubehandlet, ja så kommer alle ens indscannede bilag frem - men man kan ikke forstørre bilagene nok, så man kan ...
besvaret 16 Jan i Spørgsmål » Indscanning af Jesper Mieritz (87,250 points)
+2
stemmer
2
svar
130
visninger
Som jeg har forstået, barsler I med at nedlægge indscanningsmodulet - det er på alle måder en katastrofe. Hvad tænker I vi der bogfører via vareleverandørfaktura skal gøre i fremtiden??? Jeg kan ikke bruge smart inboks da jeg nok kun har ...
besvaret 16 Jan i Spørgsmål » Indscanning af Tabita TopGun (11,920 points)
0
stemmer
1
svar
32
visninger
Hej Vi bruger abonnement modulet. I det har vi omkring 30 forskellige abonnement typer. Under dem har vi så vores kunder alt efter hvilket abonnement type de bruger. Er det muligt at lave en liste der viser hvornår vores kunder skal ...
besvaret 16 Jan i Spørgsmål » Abonnement af Tabita TopGun (11,920 points)
0
stemmer
0
svar
30
visninger
Hej. Mit firma sponsorerer Sos Børnebyerne med et månedligt beløb. Jeg er i tvivl om, hvilken konto jeg skal bogføre dette på ?,Kan nogen hjælpe
spurgt 13 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Borg123 (120 points)
0
stemmer
1
svar
40
visninger
Jeg kan ikke bruge de nye indbakke til betaling af kontoudtog, da jeg ikke kan vælge udligning af fakturaer for den valgte leverandør, er det meningen at det skal laves så man kan det?
besvaret 10 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
1
svar
49
visninger
Jeg arbejder sådan at jeg indtaster i kassekladden 2 x årligt, derefter tager bogholderen/revisoren over og de bogfører åbenbart det hele samlet - dvs. 1 gang om året. Det må så betyde at kun virker hvis jeg taster 1. kvartal og ...
besvaret 10 Jan i Spørgsmål » Import og eksport af data af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
2
svar
66
visninger
Jeg har tilføjet tillægsmodulet dimensioner til min aftale. Dette giver dog ikke mulighed for at vise kunderne at visse afgifter er regerings bestemt. Den nye lov som er trådt i kraft 1/1 forøger emballageafgiften med det 3 dobbelte. Det er vigtigt ...
besvaret 10 Jan i Spørgsmål » Dimension af Jesper Mieritz (87,250 points)
0
stemmer
1
svar
40
visninger
Hej, Hvorfor er det ikke muligt at have en mobil app tilknyttet til en internal aftale, så man kunne scanne/tage billede af bilagene via telefonen? Kunden kan sende bilag ind til e-conomic mailen, men ikke bruge e-conomic appen til indsendelse af ...
besvaret 9 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Tabita TopGun (11,920 points)
0
stemmer
1
svar
41
visninger
Hej Kan det lade sig gøre at lave sit eget layout? eks. vi agere ikke med varianter, kan det lad sig gøre at fjerne dem fra eks. bestillings layoutet?
besvaret 9 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Tabita TopGun (11,920 points)
+1
stemme
2
svar
48
visninger
Nu har I, helt sikkert i bedste mening, placeret et ikon med direkte adgang til denne fra bankafstemningen. Uanset hvordan jeg indretter mine skærme, så sidder den i vejen. Den dækker minimum for de to sidste cifre i en postering. Ulempen ...
besvaret 9 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Tabita TopGun (11,920 points)
0
stemmer
2
svar
55
visninger
Hej I vores virksomhed har vi sagsnumre på de enkelte kunder og ikke ordrenumre. De er ikke nødvendigvis fortløbende og jeg kan ikke bruge ordrenumre fra Economic - da sagsnumrene bestemmes af et andet system. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, ...
besvaret 9 Jan i Spørgsmål » Andet af Tabita TopGun (11,920 points)
0
stemmer
1
svar
39
visninger
Hej, Vi skal starte om med e-conomic, og jeg er tilmeldt en kursus den 16/1, men nu kan jeg ikke finde noget info om det. Nogen som ved hvorhenne jeg skal kigge? Mvh Sara, Norh ApS
besvaret 9 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Tabita TopGun (11,920 points)
+1
stemme
1
svar
97
visninger
For snart en halv årstid siden kom der en opdatering af Smart Boxen, som I var vildt stolte af. Dog havde I fjernt PDF-fremvisning af vedhæftede fakturaer i forbindelse med indlæggelser af leverandørfakturaer(i dag kan man kun slette). I skrev dengang, ...
besvaret 23 Dec, 2019 i Spørgsmål » e-conomic generelt af TobiasPinndal (5,200 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”