Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fjerne default flueben på "Bogfør og send faktura"

0
Jeg har en daglig faktura, der kommer vi et kassesystem, som reelt bare er kasseomsætningen og ikke skal sendes nogen steder hen og heller ikke skal ændre dato.

Er der nogen måde hvorpå jeg kan fjerne de to flueben i "skift fakturadato" og "vis faktura efter bogføring", så jeg ikke skal fjerne dem, hver gang jeg bogfører dagens kasseomsætning?
i Spørgsmål » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Superskrup.

Tak for dit forslag, det har vi hørt et par gange før. Udfordringen - og en af grundene til at vi ikke har lavet det - er at det vil ændre logikken til det modsatte for alle vores brugere. Og det vil typisk medføre en del fejl.
 

Jeg vil dog gerne dele dit input med vores UX team der hele tiden arbejder på at skabe den bedst mulige brugeroplevelse i e-conomic og så kan de tage det med i deres overvejelser.

En måde du kan omgå reglen på er ved at trykke rediger på den faktura du skal bogføre og dernæst Bogfør og Send. I denne arbejdsgang ændres fakturadatoen ikke og her huskes din indstilling for fluebenet i Vis efter bogføring. Så skal du blot trykke "Kun bogfør".
Denne arbejdsgang kræver et par ekstra klik men det sikre dig tilgengæld mod at komme til at bogføre på forkert fakturadato.

En anden ting du kan overveje er om posterne fra din kasseløsning kan blive sendt i kassekladden i stedet for at blive oprettet som en faktura. Så er der ikke så mange flueben at forholde sig til :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)