Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vælg anden standard faktura skabelon

0
Hejsa

Er ny i e-conomic, og har lavet ændringer til standard faktura skabelonen, og har gemt den under nyt navn for ikke at ødelægge standard skabelonen. Men hvordan kan jeg vælge den nye skabelon som standard når jeg laver en ny faktura?
lukket med noten: løst
i Spørgsmål » Salg af (120 points)
lukket af

1 Svar

Hej Solunoid

Når du har oprettet en ny skabelonsamling kan du gøre det aktivt på flere forskellige måder.

Hvis det nye layout skal være standard for alle kunder, er det nemmeste at rette opsætningen i Salg - Opsætning - Kundeopsætning - her i kan vælge hvad der skal være dit standardlayout.

Hvis du ønsker at ændre layoutet for alle kunder i en bestemt kundegruppe - skal du gå til Salg - Kunder - Kundegrupper - rediger gruppen/grupperne og i feltet layout ændre du fra Kundeopsætning til det specifikke layout.

Hvis det skal være standardlayout for enkelt kunde skal du gå ind på Salg - Kunder - find din kunde - rediger - gå til fanen Øvrigt - feltet Layout - her vil der stå Kundegruppe og det kan du ændre til det specifikke layout.

Sidste mulighed som du kan benytte hvis du blot vil benytte et andet layout i enkelte tilfælde er at ændre layoutet på selve fakturaen, ved at klikke på layoutets navn under Vis Faktura - her kan du i feltet layout vælge det layout du ønsker for denne specifikke faktura.

Jeg håber at dette vil være en hjælp for dig.

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Mange tak for hjælpen