forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fakturalayout

Her kan du diskutere Design & Layout-funktionen og andre funktioner under fanebladet Faktura i regnskabsprogrammet e-conomic.
0
stemmer
1
svar
86
visninger
Hej Er der en måde til hvordan man kan indlæse fakturalinjer fra excel? I kassekladde er der mulighed for import fra excel, det savner jeg på faktura linjer. Har hørt at man i Uniconta kan copy/paste direkte fra excel til faktura. ...
besvaret 12 Apr i Spørgsmål » Fakturalayout af Jesper Mieritz (83,200 points)
0
stemmer
1
svar
74
visninger
Vi har valgt at arbejde med én pris på hver af vore produkter og tildele rabatprocenter på hver enkelt kunde/forhandler/distributør. Vi er meget forundrede over, at det ikke er muligt at lave en simpel faktura med følgende oplysninger: Nr. Tekst Antal ...
besvaret 30 Okt, 2018 i Spørgsmål » Fakturalayout af Jesper Mieritz (83,200 points)
0
stemmer
2
svar
101
visninger
Hello team, could you please advise if it is possible to add additional fields in Invoice - the same as we have now Other ref. ? I need to have couple more columns in list of invoices exported from Archive to ...
besvaret 27 Aug, 2018 i Spørgsmål » Fakturalayout af Susan Jensen (13,660 points)
0
stemmer
1
svar
112
visninger
Jeg kan ikke se at det er muligt at skrive tekstlinjer ind imellem mine fakturalinjer? Den eneste mulighed jeg kan finde er tekstlinje 1 før mine fakturalinjer eller tekstlinje 2 efter mine fakturalinjer. Hvordan kan jeg udvide tekstlinje 1 og 2 ...
besvaret 14 Aug, 2018 i Spørgsmål » Fakturalayout af Jesper Mieritz (83,200 points)
0
stemmer
1
svar
96
visninger
Hej, Når vi laver abonnementskørsler, ville vil gerne have både det indeks med som varen er oprettet med, samt det indeks som kørslen har anvendt. Endvidere ville det også være rart med den grundpris varen er oprettet med. Basal så kunden ...
besvaret 22 Feb, 2018 i Spørgsmål » Fakturalayout af Jesper Mieritz (83,200 points)
0
stemmer
3
svar
218
visninger
Jeg vil høre om der måske er kommet en løsning på at få totalbeløbet før rabat på fakturaen. Venlig hilsen Jesper EINFACH
besvaret 9 Jan, 2018 i Spørgsmål » Fakturalayout af Jesper Mieritz (83,200 points)
0
stemmer
2
svar
169
visninger
Godaften. Er der nogen der kan hjælpe til, hvordan man kan lave mere plads til tekst i (tekst 2 boksen) hvis det er muligt?? Allan
besvaret 3 Okt, 2017 i Spørgsmål » Fakturalayout af All (160 points)
0
stemmer
1
svar
118
visninger
Søger en person er super skarp til at customize faktura og følgeseddel design. Kontakt mig gerne på mail: Themsenolivier@gmail.com eller i kommentarfeltet. I skal helst have nogen referencer til tidligere design i har lavet. Tak på forhånd
besvaret 10 Maj, 2017 i Spørgsmål » Fakturalayout af Andreas Polk (39,250 points)
0
stemmer
1
svar
114
visninger
Hej Jeg ville høre om der er noget der kender en der kan hjælpe mig med at opsætte min Fakturalayout
besvaret 5 Apr, 2017 i Spørgsmål » Fakturalayout af Andreas Polk (39,250 points)
0
stemmer
1
svar
268
visninger
Hej, Jeg har varer med forskellige Moms-sats (3, 14 og 17%) Jeg har brug for at ha total nederst : Sub total : 3% VAT : 14% VAT : 17% VAT : Total : Mvh Ben
besvaret 8 Aug, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Christian Estrup (19,430 points)
0
stemmer
0
svar
153
visninger
Vi er lige skiftet fra C5 til economic og i det store hele er vi godt tilfredse, men : Jeg er en af dem der er rigtig ked af, at vi ikke kan få mere end 2 decimaler på salgspriser. Det ...
spurgt 21 Jun, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Rikke Pettersson (140 points)
0
stemmer
1
svar
170
visninger
Hej Economics - jeg modtager ikke fakturaer fra economics i min yahoo mail (ymail.com), og har nu for sjov prøvet at oprette mig som bruger af economics. Med det samme jeg skriver en faktura til mail.dk i modtager adressen sendes den, ...
besvaret 23 Maj, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Andreas Polk (39,250 points)
0
stemmer
2
svar
240
visninger
Hej forum Jeg har fået oplyst, at jeg skal bruge et felt, der hedder "registrant" for at registrere cpr nr ved fakturering via EAN. Jeg kan ikke finde dette felt og heller ikke nogen info i e-copedia. Har vi ikke dette ...
besvaret 18 Maj, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Peter Andersen (ec) (920 points)
0
stemmer
1
svar
299
visninger
Kære e-conomic forum Vi har et problem med Kolonnen: Vejl. pris på fakturaer, idet e-conomic ganger den vejl. pris op med det antal, vores kunde har købt. Hvis vi har solgt 2 stk. tasker, ganger den ikke kun beløbet op, som ...
besvaret 12 Apr, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Andreas Polk (39,250 points)
+1
stemme
1
svar
539
visninger
Jeg er enig med Reidar. Hvad er bevæggrunden til ikke altid af kopiere ordrenummeret med over på faktura? Jeg forstår det ikke og brugeren skal i mange tilfælde foretage en ekstra registrering for at få ordrenummeret på faktura. Helt unødvendigt set ...
besvaret 23 Mar, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Randi Birch Andersen (2,900 points)
0
stemmer
1
svar
113
visninger
Hej e Vi har lavet en arbejdsordre funktion/udskrift, så når et tilbud er blevet til en ordre, kan vi trykke på vis ordre og printe en ordrebekræftelse ELLER vi kan ændre LAYOUT og vælge arbejdsordre og så trykke vis ordre - ...
besvaret 15 Feb, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
0
stemmer
1
svar
216
visninger
Efter at det er lykkedes mig at oprette en formular med logo, er kundens info forsvundet, når vi printer fakturaen ud. Er der nogen, der har skarp på dette område
besvaret 3 Feb, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Andreas Polk (39,250 points)
0
stemmer
1
svar
99
visninger
Hej jeg savner en funktion i faktura hvor jeg kan angive "fra dato" og "til dato" - så systemet udregner antal lejedage - tænker at andre firmaer sikkert også bruger lejedage i deres system !! vh vita
besvaret 28 Jan, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Lasse Bager (34,940 points)
0
stemmer
0
svar
184
visninger
Hej Kunne i ikke oprette en skabelon der hedder "Overslag" under Fakturering, eller åbne op for at brugere selv kan tilføje en skabelon i skabelonsamling. Mange virksomheder specielt håndværkere afgiver et "Overslag" istedet for et bindende tilbud. Det er flere der ...
spurgt 11 Jan, 2016 i Spørgsmål » Fakturalayout af Ingolf Hansen (120 points)
0
stemmer
2
svar
449
visninger
Deres reference sættes ikke automatisk på alle nye faktura. Er det ikke en fejl? Hvad gør jeg for at rette det?
besvaret 29 Dec, 2015 i Spørgsmål » Fakturalayout af Johnny (220 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”