Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dimensioner

0
Hej

Jeg har netop været i kontakt med jeres supportafdeling og blevet fortalt, at systemet ikke kan håndtere dimensioner med underdimensioner.

Kort info omkring driften i vores selskab: Ejendomsudlejning, herunder både til privat og erhverv. Vi har flere ejendomme med 4-6 lejemål.

Min problemstilling: Jeg kunne godt tænke mig at ændre vores eksisterende kontoplan med en udskrevet balance på 41 sider til en ny og mere simpel kontoplan, hvor der bruges 1 konto pr. indtægt / udgift. Dvs. at der oprettes 1 konto til eks. huslejedepositum. For at jeg skal kunne spore den enkelte indbetaling pr. ejendem, lejemål eller lejer vil jeg derfor gerne anvende dimensioner.

Første og styrende dimension skal være et Ejendomsnummer, underdimension er Lejemålsnummer og "under-underdimension" er lejer.

Er det noget i påtænker at lave eller har i en ide til hvordan systemet måske allerede kan håndtere dette i forvejen? Du/i må også gerne tænke i forhold til rapporter. Såfremt i allerede er i gang eller påtænker at lave ovenstående, vil jeg meget gerne høre tidsplanen herfor.

På forhånd tak og god dag.

Mvh

Julie Pagh
i Spørgsmål » Dimension (afdelinger) af (140 points)

1 Svar

Hej Julie,

Det er helt rigtigt fortalt af vores support at dette på nuværende tidspunkt ikke er en mulighed.

Jeg forstår jeres behov for at simplificere jeres kontoplan, og Dimension kan kun bringe jer noget af vejen. Det er ikke på tegnebrættet lige nu at udvikle på Dimension, og derfor kan jeg ikke dele en tidsplan med dig.

Har I kigget på nogle af de integrationer som findes på markedet?

Hvis det er rent og skær grundet rapportering, så kunne der vores nogen som sidder med en bedre løsning end den vi kan levere lige nu.

Ellers så kunne man måske bruge projektmodulet, og opdele ejedomme som projekter, og kan derefter trække forskellige rapporter som kan samle på lejere på ejendomsniveau. Det er dog svært at sige om alle jeres behov vil kunne blive løst på den måde, da det er begrænset hvad jeg får af vide af jeres behov for rapportering.

Du må også godt smide dit forslag her. Dog kan du ikke regne med at tidshorisonten er i nær fremtid, hvis det blev valgt som en af de mulige forbedringer i programmet. Vi får nemlig rigtig mange forslag, og prioriter først og fremmest dem som flest brugere efterspørger.


Spørgsmål af 🔒 (12.1k points)