forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

+5
stemmer
2
svar
293
visninger
e-conomic forstår ikke de professionelle kunder, og de professionelle kunder forstår ikke e-conomic. Hvem skal gi´ sig, eller skal vi resignere og finde noget andet?
spurgt 11 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (24,130 points)
+5
stemmer
2
svar
249
visninger
Tidligere kunne vi indtaste momsnummer hvorefter e-conomic selv hentede debitor oplysninger, såfremt de var tilgængelige i CVR. Udover det vil være rart dette fungerede igen, så ville det være en naturlig fortsættelse at I data istedet blev hentet hos VIES - ...
spurgt 1 Maj, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af medietek (770 points)
+5
stemmer
1
svar
126
visninger
Der er ALT for meget luft om posteringerne i det nye lay out. Det er nu kun muligt at se 1/4 af posteringer i forhold til tidligere på skærmen ad gangen! Det betyder mange flere klik med musen og scrollen ned, ...
spurgt 24 Apr, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Ganløse Dækcenter (200 points)
+5
stemmer
3
svar
405
visninger
Hejsa Når man, som administrator, logger sig ind på en kundes aftale i det nye e-conomic, mødes man af et billede hver gang. (indtægter - udgifter- velkommen til...) Og jeg kan forstå på jeres chat, at det ikke er muligt at ...
spurgt 8 Apr, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af ABC Regnskab (780 points)
+5
stemmer
3
svar
230
visninger
Et stort ønske er at der i export af data også kommer en tabel med selve abonnementerne? I gav mig lidt håb om dette da jeg besøgte Jer på Admiral.
spurgt 19 Mar, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af ctorp (2,110 points)
+5
stemmer
3
svar
319
visninger
Alt for mange muse klik!!! Det ville være dejligt hvis der kunne tænkes lidt mere i userbility og mindre klik med musen. Et par eksempler - er slet ikke udtømmende - der er masser af eksempler på potentielle forbedringer. Ny leverandørfaktura: ...
spurgt 28 Feb, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Chris (240 points)
+5
stemmer
1
svar
237
visninger
Nu skal vi gå ud af ordrebilledet og ind i oversigten for at overføre en ordre til levering - en funktion ønskes hvor vi kan klikke overfør inde på den enkelte ordre.
spurgt 12 Feb, 2014 i Forslag » Lager af Christian Hoffmeyer (1,030 points)
+5
stemmer
4
svar
488
visninger
Når nu vi fremsender elektronisk faktura, er der et tekstfeld til en besked i e-mailen. Som det er nu, så bliver vi nødttil at åbne et andet dokument med vores forskellige standad hilsener, kopierer dette og indsætte det i tekstfeldtet, en ...
spurgt 4 Feb, 2014 i Forslag » Fakturalayout af Lars Guldborg (170 points)
+5
stemmer
2
svar
609
visninger
Jeg bruger ofte at Bogføre enkeltposter i en kladde for at rydde de posteringer væk som jeg er helt sikre på. Det irriterer mig at skulle sidde og bogføre mellem dato 1 og dato 2, som det sker i dag. Min ...
spurgt 22 Okt, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af henrikk (410 points)
+5
stemmer
2
svar
217
visninger
Vi har både dansk, engelsk og tysktalende kunder. Gemte tekster ved f.eks. email af ordre, faktura, rykker er kun på et sprog. Derfor bruger vi meget tid på at sidde og skrive disse tekster om og om igen. Varianter af produkter ...
spurgt 18 Okt, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af qabi (1,090 points)
+5
stemmer
2
svar
173
visninger
Hej Ønske at der fremhæves tydligere hvis der er note på kunde. Vi bruger noten hvis kunden har specielt ønske om hvor varen aflæsset / stilles, derfor tydeligt tegn eks. farveændring af hele note tegnet. Med venlig hilsen Jeanette Andersen
spurgt 29 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Jeanette PA0307 (710 points)
+5
stemmer
2
svar
401
visninger
Hej E-conomic Lige pt ændre jeg manuelt indholdet af emailen og emnefeltet ud fra om det er rykker 1, 2 eller 3 som jeg sender ud. Det ville være super godt hvis man kunne gemme flere email skabeloner når man skal ...
spurgt 23 Sep, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Badgeland (1,970 points)
+5
stemmer
1
svar
405
visninger
Jeg vil gerne bede economic komme med et klart svar på: 1. består lager modulet som et produkt? 2. skal vi forvente at i genoptager udviklingen på dette modul som vi jo er nogen der betaler for? hvis ja hvornår? i ...
spurgt 28 Jul, 2013 i Forslag » Lager af abp (2,850 points)
+5
stemmer
2
svar
252
visninger
Hej Er jeg den eneste der syntes det er et problem, at der kun regnes med 2 decimaler? Vi har en del kunder der betaler i både euro og US dollars og her giver det rimelig store afvigelser. Er det noget der muligvis kan blive lavet om? Susan
spurgt 10 Jul, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af susan (220 points)
+5
stemmer
2
svar
472
visninger
Det er nu ikke længere muligt at overstyre FORFALDSDATO, når man bogfører en Kreditorfaktura i Kassekladden under Bogføring. Det giver et problem, især hvis jeg i samme linje vil bogføre betalingen; så kommer den på en forkert dato. Vil I venligst rette det?
spurgt 14 Jun, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af A B Consult (2,020 points)
+5
stemmer
2
svar
303
visninger
Hej, Jeg har ofte brug for at kopiere en tidligere fremsendt faktura. Det sker også, at der skal krediteres. Pt skal man ind i arkiv og søge på debitor og den rette periode, finde den pågældende faktura og derefter "kopier" eller ...
spurgt 27 Maj, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Rawbite 248481 (230 points)
+5
stemmer
3
svar
213
visninger
Jeg foreslår at fjerne (eller hæve) maksimum på 8 kolonner i Rapport/Afdelingsregnskab. Min udfordring er, at jeg med 41 afdelinger skal sidde og copy-paste en del (5 gange), for at få en læsbar opstilling i excel. Når rapporten køres afleveres nemlig ...
spurgt 18 Feb, 2013 i Forslag » Dimension af KennethBK (220 points)
+5
stemmer
2
svar
257
visninger
Hvor ville det dog være utrolig meget nemmere, hvis man kunne angive rabat i kroner i stedet for procent. Min e-conomic løsning er integreret med min netbutik, og når jeg har solgt varer på tilbud, bliver de oprettet som igangværende fakturaer ...
spurgt 13 Feb, 2013 i Forslag » Fakturalayout af Bawser (170 points)
+5
stemmer
14
svar
530
visninger
Hej Jeg har rigtig meget brug for at kunne vedhæfte et indscannet dokument til en EAN faktura. Vil der blive mulighed for det i overskuelig fremtid Mvh Helle B.
spurgt 18 Jun, 2011 i Forslag » Indscanning af Helle B (1,640 points)
+4
stemmer
1
svar
50
visninger
Vil det være muligt at lave en funktion, hvor man kan tilføje det samme bilag til flere bilagsnumre, så man er fri for at tilføje det samme bilag flere gange? Så man kunne vælge at et bilag skulle bruges til bilagsnummer ...
spurgt 23 Okt i Forslag » e-conomic generelt af Kamilla (170 points)
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”