Hej Steffen
Jeg forstår godt, at det kan være svært, at gøre noget ved, når I ikke kan genskabe.
Problemet er heller ikke konstant hos mig, og det er derfor også virkelig svært for mig at genskabe.
Men en del af mit problem er, netop at dette problem opstår som vinden blæser. Det virker meget tilfældigt.
Hvilket også gør, at jeg ofte først opdager fejlen, når linjerne eller vareleverandør-fakturaen er bogført.
Nogle gange opdager jeg det først flere uger efter, fordi at jeg tilfældigt ser, at vi har haft nogle bøger fysisk stående, på lager i meget lang tid uden at de har solgt.
Disse bøger står så på lageret for evigt uden at blive solgt, fordi at e-conomic har lagt dem på en forkert lokation.
Jeg forstår også godt at I har knappe ressourcer, men jeg er efterhånden træt af at skulle rydde op efter, af e-conomic "genererede" fejlposteringer, samt de tabte salg som kommer når vores varer bliver lagt på den forkerte lokation.
Det jeg savner mest, er en forståelse for at dette er et problem, og gerne en venlig notits på e-copepedia under lagerlokationer at dette kan være et problem, så jeg kunne have taget det med i overvejelserne da jeg besluttede mig for bruge lagerlokationer.
For at være helt ærlig, så skræmmer dette problem mig, fra at bruge andre opdelingsmuligheder i systemet.
Vi har overvejet, at begynde at bruge dimensionerer, i vores aftale, men hvis de samme ting kan ske med dimensionerer, så vil jeg ikke have noget med det at gøre.