forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg under

0
stemmer
0
svar
4
visninger
i jeres meget fine vejleninger, kunne I så ikke skrive HVORFOR man laver eksempelvis en resultatopgørelse. Eksempelvis det at man bruger den til at indberette til skat. Vedledningernes step by step er fine, men det kan være forvirrende, når man ikke ...
spurgt 3 timer siden i Forslag » Andet af MetteR (120 points)
0
stemmer
0
svar
3
visninger
Hej, håber på at få nogle gode bud. Vi er en forening, og har derfor forskellige medlemsskaber, udover alm. kollektive. Vi har lad os give som eksemepl, børn, unge og voksne, som skiller ved 14 år, 30 år, og 65 år ...
spurgt 3 timer siden i Spørgsmål » Abonnement af JSA (120 points)
0
stemmer
0
svar
4
visninger
Jeg har et forslag til en ny rapport under Saldobalance: "saldobalance" sammenligning "samme periode året før" og "budget samme periode som saldobalance" Jeg tror andre brugere end mig bruger netop disse tal if. med budgetopfølgning/rapportering.
spurgt 3 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af BirgitKroyer (120 points)
0
stemmer
0
svar
5
visninger
Det kunne være rigtig smart hvis filerne til betaling i banken blev hæftet op, så en udligning af et skyldigt beløb på en kreditor ville fjerne linjen i betalingsbilledet. På den måde vil man undgå at betale for meget til kreditorerne. mvh. Irene
spurgt 4 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af Irene Damgaard (120 points)
0
stemmer
0
svar
4
visninger
I lagermodulets bestillinger kunne det være rigtig smart hvis man kunne lave bestillinger til finanskonti (altså ikke til varenumre). Så kunne vi styre alle vores indkøb gennem e-conomic, i stedet for at holde styr på leveringstider og priser alle mulige andre ...
spurgt 4 timer siden i Forslag » Lager af Dahl (140 points)
0
stemmer
0
svar
4
visninger
I lagermodulets bestillinger kunne det være rigtig smart hvis man kunne lave bestillinger til finanskonti (altså ikke til varenumre). Så kunne vi styre alle vores indkøb gennem e-conomic, i stedet for at holde styr på leveringstider og priser alle mulige andre ...
spurgt 4 timer siden i Forslag » Lager af Dahl (140 points)
0
stemmer
0
svar
7
visninger
Hej Det er super ærgerligt at bilag på lagerflytninger ikke kan hentes frem senere. Vi bruger det en del og har behov for at kunne gå tilbage og se hvorfor varen er flyttet.
spurgt 1 dag siden i Forslag » Lager af KF management (140 points)
+1
stemme
0
svar
12
visninger
Hej E-conomic Fedt i har lavet layoutet om når man skal vedhæfte et bilag på sin vareleverandørfaktura, så det er mere overskueligt. Kunne I ikke sætte et forstørrelsesglas på, så man kan se bilaget i stor skala inden man vælger, som ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » Lager af NBP (190 points)
+1
stemme
0
svar
14
visninger
Hej. Et forslag som jeg og mine kollegaer ville ønske blev implementeret er en stærkere "advarsel" til vores sælgere, hvis en debitor har stor forfalden saldo eller er over deres kreditmaksimum. På nuværende tidspunkt kommer der kun et par linjer når ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af DortheJ (130 points)
0
stemmer
0
svar
10
visninger
Jeg har altid en række fakturaer åbne, da jeg tilskriver timer i løbet af måneden og så slutfakturerer. For at danne mig et overblik over mine "igangværende arbejder" skal jeg lægge alle tallene sammen. Kunne I ikke være søde at vise ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af nh (120 points)
0
stemmer
0
svar
10
visninger
Jeg arbejder ofte med mange forskellige varelinjer pr. ordre. På samme ordre tilkommer så montage, kørsel og fragt. Det er altid sådan at materialerne (varelinjerne) leveres væsentligt tidligere end montagen foretages. Derfor er det meget hensigtsmæssigt for mig at jeg fakturerer ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » Andet af 1275398 (250 points)
+1
stemme
0
svar
8
visninger
Hej. Jeg har et forslag om at få indsat en samlede sum af min ordrebeholdning i skærmbilledet over kolonne teksterne. Det vil gøre livet bedre med et hurtigt overblik frem for at overføre det til et excel ark. mvh Jan
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af POCOS (130 points)
0
stemmer
0
svar
7
visninger
Efter en opdatering er det ikke længere muligt at få det senest indtastede bilagsnummer til at stå øverst i kolonnen til venstre under allerede oprettede posteringer. I det nye posteringsvindue står bilagene hulter til bulter og kolonnen er ikke længere den ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Karin B (150 points)
0
stemmer
0
svar
13
visninger
I forbindelse med længerevarende sygdom, får virksomheden udbetaling fra en sygedrifttabsforsikring. Udbetalingen sker på månedsbasis, mens nøglemedarbejder er sygemeldt (konsulentvirksomhed = ingen omsætning i perioden). Den månedlige udbetaling svarer til forskellen mellem virksomhedens omsætning i samme måned året før og sygedagpenge ...
spurgt 2 dage siden i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Dorthesnow (120 points)
0
stemmer
0
svar
9
visninger
For at kunne benytte sproglag på sine varer/ydelser, er det nødvendigt at betale for lagerstyring. Men som servicevirksomhed kan man sagtens have brug for forskellige sprog på sine varer/ydelser uden behov for lagerstyring. Derfor vil jeg foreslå muligheden for en separat ...
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Erik Jensen (23,470 points)
0
stemmer
0
svar
16
visninger
Kære alle Jeg er netop blevet CVR-registreret, og min virksomhed er derfor, på papiret, oprettet d. 1/5. Jeg kan bogføre virksomhedsrelaterede udgifter 6 mdr. bagud fra CVR-datoen, og er derfor i tvivl om jeg, i e-conomic, skal vælge regnskabsår fra 1/1-19? ...
spurgt 3 dage siden i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af laerke91 (120 points)
+1
stemme
1
svar
26
visninger
Det nye layout til vedhæftning af vareleverandør fakturaer fra ubehandlede er problematisk. Dels fungere oversigtsbilledet slet ikke i explore - hvilket gør man slet ikke kan vælge bilag - og bruger man Chrome, så er preview billederne så små, at man ...
spurgt 4 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (2,660 points)
0
stemmer
0
svar
22
visninger
Vi vil gerne have endnu flere til at teste vores løsning med automatiske bilagsindsamling med udgangspunkt i banken. Vi henter automatisk bilag fra mail, Dropbox og kamera - og matcher dem til de konkrete transkationer i banken, hvor efter de bliver ...
spurgt 5 dage siden i Skyen » Debat om apps af Steffen - Kontolink (120 points)
+1
stemme
0
svar
56
visninger
Hej e-conomic, Vi har kunder som har flere afdelinger, og dermed forskellige kontaktpersoner der bestiller hos os. Kontaktpersonerne er oprettet med email-adresse, og der er sat flueben i send kopi af ordre. Desværre indsætter e-conomic samtlige kontaktpersoners email ved afsendelse af ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af bakkamera.dk (840 points)
0
stemmer
0
svar
15
visninger
Det ville være super praktisk, hvis der i lagermodulet blevet tilføjet mulighed for at tilføje og administrere lagerlokationer. Pt. bruger vi 3 forskellige programmer, hver gang vi håndterer en ordre, da vi har været nødsaget til at få et "mellem-modul" mellem ...
spurgt 5 dage siden i Forslag » Lager af ScandiHills (120 points)
i gang× 9
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”