Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opsætning af mails til kontaktpersoner/faktura

0

Hej Economics

Jeg har været i dialog med jer på chatten omkring udfordringer hos os, da vi har mange forskellige kontaktpersoner på hver kunde, og oftest skal disse modtage først tilbud og senere ordrebekræftelse, men er meget sjældent faktura modtager. Vi har derfor brug for at den indtastede faktura mail overstyrer kontaktpersonens mail, når vi kommer til faktura-fasen. Vi er opfordret til at skrive til Forum, da jeres support godt kunne se udfordringen. Dette gælder for næsten alle vores kundekontoer i øvrigt, så er et MEGET stort ønske. På forhånd mange tak og ser frem til at høre fra jer.

i Forslag » Kunder af (120 points)

1 Svar

Hej Mie

Tak for dit input. For at tale lige ud af posen, så er det ikke noget vi har planer om på nuværende tidspunkt og mit bud er også at hvis vi beslutter os for en sådan ændring så vil det ligge ret langt ude i fremtiden. Så jeg vil meget gerne se om jeg kan komme med en anden løsning til dig.

De kontaktpersoner du har på tilbud og ordre skal de stadig fremgå af fakturaen når denne sendes? Hvis ikke kan I oprette en kontaktperson med fakturamailen som I altid sætter på i feltet Deres Ref når I fakturerer.

Hvis kontaktpersonen stadig skal fremgå og det er okay at de modtager fakturaen men at fakturaen også skal til fakturamailen vil løsningen være at oprette fakturamailen som en kontaktperson og sætte flueben i feltet Faktura, så vil ALLE fakturaer også blive sendt til denne mail uanset hvem kontaktpersonen er.

Vi har dog ikke en løsning der ikke kræver manuelt arbejde hvis kontaktpersonen skal fremgå af fakturaen som Ref men ikke må modtage fakturaen.

Men lad mig høre om en af disse løsninger kan bruges til din situation?

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Ja vi har brug for at kontaktpersonen står på fakturaen som ordre ref., så andre i vedkommendes organisation, kan se hvem der har bestilt det som faktureres. De samme personer bliver ofte irriteret over at modtage fakturaen, da de så bliver i tvivl om den skal videresendes til deres bogholderi, som muligvis allerede har fået den, med den løsning du tilbyder. Det er heller ikke optimalt, så vi fastholder vores ønske, som jeg kan se på søgninger, også er andre som drømmer om.

Mvh. Mie, Sahl Akku A/S
Hej Mie

Dit input er bestemt også værdsat. Jeg vil blot være ærlig og sige at det ikke er noget vi har planer om at ændre pt. men jeg gemmer selvfølgelig din ide til vi på et tidspunkt kigger nærmere på opdateringer til salgsmodulet og håndtering af kontaktpersoner :)

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic