Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændre dato på fakturakladder

0

Hej

Vi sender en del fakturaer fra e-conomic.
Det ville være en meget stor hjælp for os, hvis man kunne ændre fakturadato på en række udvalgte fakturakladder på én gang. Altså at man kunne markere fakturakladderne og ændre dato (under Salg -> Fakturering -> Fakturaer).
Som det er nu, skal vi ind på hver enkelt fakturakladde for at ændre dato til dags dato, når de skal sendes ud.
Som jeg forstår det, så kan man ved masseafsendelse ændre dato, men vi har brug for at sende fakturaerne ud enkeltvis, da vi skal tjekke dem alle igennem hver især. Men det er ret tidskrævende at rette dato manuelt på hver enkelt, når man sender ca. 200 fakturaer ugentligt.
Vi ville virkelig sætte pris på det

<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Judithmaria

Tak for dit input. Umiddelbart er der ikke udsigt til en forbedring i denne retning, selvom jeg godt kan se det giver mening for dig.
Jeg vil dog gerne høre lidt mere om din arbejdsgang så jeg evt kan komme med et forslag til en løsning.

Hvordan og hvornår opretter I de fakturaer som derefter skal gennemtjekkes og afsendes på d.d.? og er d.d. tilfældige dage eller en bestemt fakturadato som du kender på forhånd? Hvad er det for nogle ting du tjekker igennem? Blot for at få en ide om dette kan gøres mere snedigt :)

Jeg ser frem til at høre fra dig. Lige nu har vi travlt på forum, så der kan godt gå lidt tid før jeg vender tilbage til dig, men jeg lover at svare :)

De bedste hilsner
Tabita, e-conomic
Forslag af 🔒 (55.9k points)