forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste ubesvarede indlæg under

0
stemmer
0
svar
7
visninger
Når jeg opretter en ny vare i e-conomic vil jeg gerne når jeg taster købspris og salgspris kunne se hvad jeg kommer til at tjene på varen = avancen
spurgt 15 timer siden i Forslag » Lager af Ketcher-Sport (120 points)
0
stemmer
0
svar
4
visninger
Jeg har lige siddet og oprettet varer, der fra vores leverandør er faktureret i euro. Alle priserne skal - når jeg opretter varerne og udfylder feltet "vejl kostpris" - omregnes til DKK. Bagefter - når jeg laver leverandørfakturaen - skal jeg ...
spurgt 16 timer siden i Forslag » Lager af I.Rich (160 points)
0
stemmer
0
svar
5
visninger
I forbindelse med rykker og rentetilskrivelse overfor en kunde, som har fået 4 fakturaer udstedt på en dag, til forskelige projekter, kan der kun laves en rykker på alle 4 fakturaer samlet. Der skal laves rykker på 3 af dem med ...
spurgt 17 timer siden i Spørgsmål » e-conomic generelt af Glenn Nilsson (120 points)
0
stemmer
0
svar
7
visninger
Vi har behov for bruger adgang er mere flexible. I projekt modulet skal man kunne bestemme hvilke menu punkter en bruger skal have adgang til. En alm. tidsregistrant skal kun have adgang til menu punkterne "Registrering" og "Vareforbrug"
spurgt 21 timer siden i Forslag » Projektstyring af Michael75 (120 points)
0
stemmer
0
svar
7
visninger
Under ordrer kunne det være rart hvis man kunne oprette en ordre med minus foran antal, så det bliver til en kreditnota. Derved får ordren et ordrenr. som man kan søge på, hvis man senere skal finde kr.nt.
spurgt 22 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af Bente Skade (140 points)
0
stemmer
0
svar
6
visninger
Under fanen fakturering / arkiv ville det være rart hvis man kunne vælge kun af søge på kreditnotaer og ikke fakturaer/kreditnotaer.
spurgt 22 timer siden i Forslag » e-conomic generelt af Bente Skade (140 points)
0
stemmer
0
svar
13
visninger
Hej Når man laver en bank fil med leverandør betalinger - kunne det være rart, at der stod en anden tekst i banken. Når leverandøren modtager betalingen, kunne det være rart hvis der stod firma navnet - og at modtageren så ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » Andet af Line Reisenhus (140 points)
0
stemmer
0
svar
11
visninger
Hejsa, Når vi nu har tilkøbt modulet Indscanning, og man så får mulighed for at benytte jeres APP til at sende ting ind. Så kunne det være lækkert hvis man fik muligheden for at lave en light bruger, som basalt set ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » Indscanning af CHO (120 points)
0
stemmer
0
svar
9
visninger
Hej Det kunne være rart, hvis den saldo der står ud foran leverandøren, når man skal lave leverandør betalinger, ikke er totalsaldoen på leverandøren, men saldoen på forfalds datoen for fakturaen/kredit notaen. Hvis man modtager en, eller flere, kredit notaer som ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » Andet af Line Reisenhus (140 points)
0
stemmer
0
svar
6
visninger
Når jeg er i regnskab - daglig - så er det godt, at man kan se banksaldoen, og nu kommer det store ønske: Det ville være super, hvis der var en dato for banksaldoen (dato for sidste bogføring af banksaldo) Jeg ...
spurgt 1 dag siden i Forslag » e-conomic generelt af Hed (140 points)
0
stemmer
0
svar
10
visninger
Document Management System Software: ViewMyRecords is a consumer focused & business oriented cloud based, easy to use, records management software for organizations, MSME, professionals, families and individuals. visit: records management software
spurgt 2 dage siden i Forslag » e-conomic generelt af viewrecord (120 points)
0
stemmer
0
svar
35
visninger
Jeg løser opgaver indenfor: - Administration, herunder også løn - Bogføring, moms, lønsumsafgift og anden regnskabsmæssig assistance - Personskat og selvangivelser, også indenfor virksomhedsskatteordning Min arbejdsglæde kommer af at yde god service. I min branche anser jeg det som god service ...
spurgt 6 dage siden i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Dreyøe Regnskab (120 points)
0
stemmer
0
svar
66
visninger
Vi søger en ca. ½-tids regnskabs-/Økonomi-person til en håndværkslignende mindre virksomhed. Vi vil helst gerne have, at du er indstillet på at blive fastansat - Måske er du gået på pension, eller vil blot helst være på deltid. Vi er MEGET ...
spurgt 12 Mar i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af 1051042 (160 points)
0
stemmer
0
svar
30
visninger
Jeg har 10 års erfaring med økonomi og regnskab, og kan derfor tilbyde hjælp indenfor: - Bogføring - Afstemninger af diverse poster - Moms - Indberetninger - Lønadministration - Årsafslutning - Opstilling af regnskab - Skatteregnskab Skriv gerne hvis du ønsker ...
spurgt 11 Mar i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af Frk-Graversen (120 points)
0
stemmer
0
svar
32
visninger
Hejsa Jeg har 2 bilag, hvor begge er container samt skrald. Men jeg tvivler på hvilket modkonto de skal registreres under? Er det vedligeholdelse eller mindre anskaffelse eller måske helt noget andet. Håber en venlige sjæl vil hjælpe mig:-) Mvh Samar
spurgt 11 Mar i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Samar (120 points)
0
stemmer
0
svar
27
visninger
Hej udviklerteam. Jeg er bruger af jeres lagermodul og har en essentiel mangel der bør udbedres ASAP da det er obligatorisk i alle lagersystemer. Problemet der skal løses er følgende: I lagermodulet kan oprettes eksterne lager sites og disse kan navngives ...
spurgt 5 Mar i Forslag » Lager af 1149312 (140 points)
0
stemmer
0
svar
30
visninger
Hej, Efter en snak med Jeres supporter, foreslog hun at følgende bliver rettet i E-conomic. Ved bogføring af kreditorfakturaer holder E-conomic styr på hvilke fakturanumre der både er registreret i kladden samt dem der er bogført. Brugeren får en fejlmeddelelse, hvis ...
spurgt 21 Feb i Forslag » e-conomic generelt af B.Laursen (170 points)
0
stemmer
0
svar
26
visninger
Hej. Jeg savner rigtig meget en rapport (saldobalance) der indeholder disse 3 dele samtidigt - Indeværende år (periode) - Samme periode sidste år - Budgettal for samme periode indeværende år Som det er nu skal der laves 2 rapporter (indeværende + ...
spurgt 20 Feb i Forslag » e-conomic generelt af Jan Michlenborg (250 points)
0
stemmer
0
svar
74
visninger
Er der nogle brugere af e-conomic der også arbejder med Danpot System (et system gartnere hovedsaligt bruger), hvor data(fakturaer) fra Danpot bliver overført til e-conomic ?
spurgt 2 Feb i Spørgsmål » e-conomic generelt af Marlene Skov (120 points)
0
stemmer
0
svar
67
visninger
Jeg har en klient, som har oprettet et datterselskab i USA. Er der nogen, der har erfaring med opsætning og bogføring af udenlandske datterselskaber i e-conomic ? Mange hilsener Businessfocus
spurgt 29 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af frj (270 points)
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”