forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Projektstyring

0
stemmer
1
svar
81
visninger
I projekt styring kan man ikke bruge sit varekartotek, jeg syntes det virker meget angeltfuldt pga. man kan ikke huske hvad for nogle vare man har blukket fra bilen, som det er nu skal man huske det indtil man skriver regningen?? ...
spurgt 28 Sep, 2011 i Forslag » Projektstyring af Jesper Olsen (280 points)
0
stemmer
5
svar
1656
visninger
Hej Ud for igangværende sager findes der 2 ikoner Forkalkulation og Efterkalkulation. Iflg. de 2 skærmbilleder der dukker op skulle der være mulighed for på projekter at indlægge en forkalkulation på antal og pris. Jeg har uden held søgt efter hvor ...
spurgt 6 Sep, 2011 i Forslag » Projektstyring af anonymt
0
stemmer
2
svar
119
visninger
Forslag til tidsregistrering: Under igangværende sager ville det være fint hvis der var en total sum nederst på siden, hvor man kan se totalen af kostpris, slagspris og faktureret status. Det samme gælder når man går ind under en medarbejder for ...
spurgt 17 Aug, 2011 i Forslag » Projektstyring af Mymind (460 points)
0
stemmer
6
svar
140
visninger
Hej Kan det passe at man ikke kan udskrive en sagssaldoliste afgrænset pr. sagsanvarlig ? Listen er helt perfekt til det behov vores kunde har - nemlig provisionsberegning til medarbejdere ifht. projekternes dækningsgrad. Men jeg synes ikke felterne Fra medarb. og Til medarb. har nogen effekt på udskriften.
spurgt 27 Jun, 2011 i Forslag » Projektstyring af anonymt
0
stemmer
5
svar
249
visninger
Jeg skal have nogle omkostninger på en sag som ikke skal viderefaktureres men stadig belaste sagen. Jeg har i min omkostningsgruppe valgt typen ikke fakturerbar men de beløb der registreres fremgår alligevel i Salgspris på sagskortet og venter på at blive ...
spurgt 10 Jun, 2011 i Forslag » Projektstyring af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
1
svar
225
visninger
Der er i projektmodulet kun mulighed for at definere hvilken finanskonto evt. bevægelser skal bogføres på. Det ønskes at man derudover kan definere hvilken afdeling bevægelsen vedrører. Et eksempel kunne være at man gerne vil kunne registrere hvilken afdeling den interne/uproduktive ...
spurgt 9 Jun, 2011 i Forslag » Projektstyring af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
3
svar
213
visninger
Hej Naar man, som vi, bruger projekt modulet har vi mulighed for at fjerne varer fra vores lager til det enkelte projekt. Det er i sig selv en rigtig god funktion, problemet er bare at man kun faar et lager justerings ...
spurgt 23 Maj, 2011 i Forslag » Projektstyring af frank (360 points)
0
stemmer
5
svar
155
visninger
Man kan under registreringsintervaller på den enkelte medarbejder indsætte fra/til sag og fra/til aktivitet For at minimere fejlregistreringer vil jeg gerne på en intern sag kunne definere hvilke aktiviteter der kan registreres på. Hvis man f.eks i registreringintervallet taster det interne ...
spurgt 28 Feb, 2011 i Forslag » Projektstyring af Rene.Arpe (17,300 points)
0
stemmer
0
svar
134
visninger
Jeg har en kunde der har et specifikt ønske til registrering af kørsel under medarbejdere, og jeg vil tro at flere eks. håndværkere kan stå med samme problematik. Mange håndværkere fakturerer eller blot gerne vil se udgifter til servicevogn på de ...
spurgt 17 Nov, 2010 i Forslag » Projektstyring af 131223 (120 points)
+3
stemmer
2
svar
441
visninger
Hej Vi bruger med stor fornøjelse e-conomic projektstyring, men vi mangler en væsentlig ting i dette system. Vi ville gerne kunne oprette et bugdet i projektstyringen, så man kan følge dette måned for måned. Er der nogle andre der har samme ...
spurgt 2 Aug, 2010 i Forslag » Projektstyring af bisse (150 points)
0
stemmer
1
svar
92
visninger
Det vil være en stor fordel om man kunne benytte integration med lønsystemet Multidata til postering på projekter.
spurgt 8 Jul, 2010 i Forslag » Projektstyring af Poul Lund (260 points)
0
stemmer
2
svar
118
visninger
Hermed forslag til forbedring af projektsystemet. Når der registreres poster på et projekt, er der mulighed for at tildele afdelingsnummer ved kassekladdeposteringer og ved registrering af rejseudlæg. Muligheden for at tildele afdeling mangler når det drejer sig om medarbejderposteringer af timer og km-godtgørelse.
spurgt 8 Jul, 2010 i Forslag » Projektstyring af Poul Lund (260 points)
0
stemmer
1
svar
151
visninger
Vi har mange projekter hos samme kunde, og vi savner meget mulighed for at kunne påføre forskellige referencepersoner under samme kunde på kundens projekter. Ved fakturering skal vi skal påføre denne referenceperson i en manuel process, og det giver risiko for fejl. Mvh Lars
spurgt 29 Jun, 2010 i Forslag » Projektstyring af LarsK (150 points)
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”