Hej Rene :)
Jeg kan du ikke har fået svar på dit indlæg her, så jeg giver dig lige en opdatering på hele sagen.
Jeg vil starte med at sige, at jeg er enig i der mangler muligheder under basic-fanebladene.
Derfor vil vi også gerne prøve at forbedre denne del lidt. Vi vil prøve at samle nogle af de mest efterspurgte faner og implementere dem løbende.
Jeg må indrømme, at alt det tekniske, der sker inde bag programmet, ikke er min spidskompetence. Derfor snakkede med en, som har mere forstand på det end mig.
Der er lidt forskel på, hvilke faner vi arbejder med derinde. Blandt andet dit eksempel med vareforbrug er lidt sværere end de andre at implementere, da det er kladder man kan tilpasse. Lidt ligesom kassekladden, hvor man kan oprette individuelle kladder.
Ikke desto mindre, så vil jeg gerne tage dit forslag med videre i bunken af de faner vi vil kigge på. Jeg vil med det samme sige, at fanebladene ikke har højeste prioritet, så du skal ikke forvente det kommer lige med det samme. Det bliver mere et løbende opgave, som vores udviklere vil kigge på hen ad vejen.
Hvis du, eller andre kunder har flere forslag til basic-faneblade vi mangler, så er i velkommen til at komme med dem. Så ryger de med i puljen :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz