Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Beløbsrabat

0

Hej E-conomics

Jeg var egentlig ved at skrive ind til jer angående beløbsrabat og fejlvisning ved procentberegning.

Når jeg kigger på jeres forum kan jeg se selvsamme problem har været oppe og køre siden 2011?

Er det noget i overvejer at at få rettet så man kan skrive beløbsrabat uden det vises som procenter eller omskrives til skæve tal?

Eller er det ellerede lavet og jeg har bare overset en knap der skal markeres for at slå procentberegningen fra?
 

Mvh. Miki Jesper Højdal

relateret til et svar til: Beløbsrabat på faktura
i Spørgsmål » Salg af (120 points)
Hej E-C

Jeg har spørgsmål lidt i samme boldgade. Det er ikke som procent- eller beløbsrabat, men muligheden for at synliggøre at varen er solgt til en ren nettopris. Alle ved at nettopris ikke er yderligere rabatgivende. Kan benævnes NT efter prisen
Hej Claus

Undskyld den lange svartid, dit spørgsmål havde gemt sig - tryk endelig kommenter/svar på mit indlæg så får jeg en notifikation når du skriver :)

Ang. Nettopris så er det ikke et ønske jeg mindes at have hørt før, så umiddelbart er det ikke noget vi vil have fokus på at udvikle.

Et tip kan være at skrive det i feltet med varenavn - eller hvis du ikke anvender enhederne, så kan du oprette en enhed der hedder nettopris og vælge den på de enheder du sælger til billigste pris, så vil det fremgå af fakturaen.

Jeg håber at de fifs kan hjælpe dig.

1 Svar

hej Miki

Tak for din påmindelse. Det er et ønske som dukker op nu og da, dog er det ikke noget vi hører så ofte at vi endnu har ikke prioriteret det. Vi får virkelig mange ideer hvert år og vi kan desværre ikke udvikle det hele.

Ideen er dog ikke glemt, så hvem ved om det kommer på et tidspunkt hvor vi sætter fokus på forbedrede processer i salgsflowet.

    Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)