Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




MobilePay Invoice

0
hej da jeg købte adgang til e-conomic  har jeg valgt mellem pakken da der VAR muligehed for og anvende "invoice" nu har jeg så fået adgang til  "invoice" men så har e-conomic  plueliget ingen mulighed for og integrager med "invoice" og ved heller ikke om det bliver en mulighed igen ? men det kan bruges i Parpay som er et søsterselskab til E-conomic. er det  noget der bliver muligt igen eller er man nødtil og finde et andet regnskabsprogram ?
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål,

Hele sagen med MobilePay er lidt speciel og det er rigtig ærgerligt, at det ikke længere er en mulighed. 

Grunden til MobilePay udgik som mulighed var, at MobilePay lavede en ny version af deres produkt. Med den nye version er det ikke lykkedes os at få en aftale med MobilePay og derfor eksistere det ikke som mulighed den dag i dag. 

Som det er lige nu, så kan jeg ikke love dig, hvornår du vil kunne bruge MobilePay. Det er selvfølgelig et kedeligt svar, men jeg vil hellere være ærlig med dig omkring, at det ikke er noget vi er i gang med nu og her. 

Jeg ville være rigtig ked af, hvis det skulle betyde, at du ikke længere kan bruge e-conomic, men jeg vil på den anden side hellere ikke love dig, at vi får MobilePay i den nærmeste fremtid. Det er kun fair du vælger produkt, der passer dig bedst. Jeg håber, at det er e-conomic. Hvis det ikke er det, så håber jeg du finder du den bedste for dig og din virksomhed. 
Jeg vil dog nævne, at vi har en del integrationer, som måske vil kunne hjælpe dig. Hvis du er interesseret i at høre om dem, så er du meget velkommen til at tage et kig her, eller hoppe ind på vores hjemmeside og se alle vores partnere. 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Ja, og her 3 år senere er de to vigtigste spillere for mange mennesker stadig ikke blevet gode venner og har fået sig integreret.

Skammeligt!

Pinligt!

Uprofessionelt:-)
Spørgsmål af (1.4k points)