forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Indlæg med fleste stemmer under Spørgsmål

0
stemmer
7
svar
296
visninger
Så har jeg gennemgået den nye kassekladde igen. Jeg vil besvare de 3 stillede spørgsmål efter mine generelle bemærkninger: [u:3uo6277g]Anlægskartotek[/u:3uo6277g] Den væsentligste bemærkning her er, at bogførte anlægsaktiver ikke slår igennem i resten af systemet, man kan således ikke afskrive, eller ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Forslag » Superkladde af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
3
svar
102
visninger
hej...... Jeg mangler nogle søge funktioner: 1. hvilke ordrenr. er en given vare med på jeg ved godt at man kan få vist ordrelinjer men har man 400 linjer i ordre er det en smule uorveskueligt og tidskrævende at finde varen ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Bolette (1,150 points)
0
stemmer
0
svar
121
visninger
Indhold af opdatering 14. december 2010 <ul> <li>Ny brugervenlig opsætning af kassekladder[/*:m:tsrvz2ui] <li>Forbedrede popups[/*:m:tsrvz2ui] <li>Hver liste har nu eget feedbackområde[/*:m:tsrvz2ui] <li>Standard kassekladdenavne er nu oversat[/*:m:tsrvz2ui] <li>Ny menu med adgang kunde/leverandør liste[/*:m:tsrvz2ui ... :tsrvz2ui] <li>Kreditorkontokort[/*:m:tsrvz2ui] <li>Ny popup til profilopsætning[/*:m:tsrvz2ui] <li>Mere fokuseret validering ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Forslag » Superkladde af Tobias UE (4,080 points)
0
stemmer
1
svar
223
visninger
Med mere end 20% af danske landbrug som brugere ville det være en fordel at konti til håndtering af virksomhedsordning lå som en del af standard kontoplanen for Landbrug. Ifølge flere samarbejdspartnere indenfor revision kunne e-conomics med fordel forbedre håndteringen af ...
spurgt 7 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Anders Mortensen (170 points)
0
stemmer
2
svar
118
visninger
Mine offentlige kunder ønsker mulighed for at få en cc kopi på mail, af den faktura som er fremsendt elektronisk. Det er kun til orientering, så de ved at arbejdet er afsluttet og pris er som aftalt, inden den når gennem ...
spurgt 7 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af info@an-metal.dk (120 points)
0
stemmer
4
svar
65
visninger
Hej, Jeg savner utroligt meget en fuktion under abonnement hvor man selv bestemmer hvor tit abonnementet skal gentages. Jeg har et akut behov for at kunne lave et abonnement til mine kunder som løber gentagende med 4, 8 eller 12 uger. ...
spurgt 7 Dec, 2010 i Forslag » Abonnement af dak (150 points)
0
stemmer
2
svar
150
visninger
Jeg har i den seneste tid haft bøvl med kunder der ikke har betalt deres fakturaer. Det viser sig dog, at de heller ikke har modtaget deres fakturaer. Dette kan jeg først verificere, idet jeg kigger under ?Udgående Post?. Det undrer ...
spurgt 6 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af thauser (490 points)
0
stemmer
1
svar
130
visninger
Hej derude. Er det muligt at ændre debitor nr, når der er bogført på kunden? Jeg har tænkt mig en kombination af post nr og fortløbende nr, men fik sat et nul for meget. Men venlig hilsen Jesper
spurgt 5 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af JWA (150 points)
0
stemmer
2
svar
136
visninger
Som tester af den nye kassekladde er det ikke lykkedes mig at finde fanen FINANS. Det er et tillægsmodul som jeg vel har adgang til som tester via mit abonnementsnummer. Modulet vises i en ny fane, Finans står der når man ...
spurgt 4 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af IMB (200 points)
0
stemmer
3
svar
101
visninger
Det ville være rigtig dejligt, hvis man fik en advarsel, når man kommer til at periodisere med en slutdato, der ligger før startdatoen, både ved salgsfakturaer og finansbogføring, da dette giver fejlmeddelelse i periodiseringen, uden man kan se, hvad fejlen skyldes. ...
spurgt 3 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
6
svar
171
visninger
Hej Jeg synes ikke at kunne finde andre der har efterspurgt dette, så nu opretter jeg min egen tråd. Jeg står i den situation at nogle af mine leverandører bruger en hjemmeside som de sælger fra. Altså en webshop hvor man ...
spurgt 1 Dec, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af birkelund (1,200 points)
0
stemmer
3
svar
173
visninger
Hej, Kan det lade sig gøre at have flere end 2 decimaler på en salgspris? Der kan indtastes flere end 2, men når feltet forlades rundes der op eller ned. MVH Tina Bork
spurgt 1 Dec, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Tina Bork (190 points)
0
stemmer
2
svar
283
visninger
Hvordan fjerner jeg top og bund (firmanavn og adresse) fra faktura design? Elementerne har ingen numre og jeg kan ikke aktivere og redigere i dem...
spurgt 29 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af mfh (860 points)
0
stemmer
1
svar
81
visninger
Flere af mine klienter efterspørger muligheden for at uploade et billede til varenumrene. Blandt andet har jeg et vinduesfirma, som gerne vil uploade et billede af det vindue, som hører sammen med varenummeret. På den måde vil de have et billede ...
spurgt 29 Nov, 2010 i Forslag » Fakturalayout af BKJ (150 points)
0
stemmer
1
svar
84
visninger
Jeg ønsker at tilføje en skrifttype til den dropdownliste der er i systemet. Fonten Georgia. Kan man gøre det selv eller?
spurgt 26 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af mfh (860 points)
0
stemmer
3
svar
213
visninger
Hilfe, vi har ændret firmaadresse og bank konto. Derfor vil jeg gerne have lavet dette om på vores fakturaer og ordre/tilbud etc. Men det kan jeg slet ikke finde ud af. Hvordan gør man det? Hvis jeg går ind i skabelon, ...
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af CamillaSR (190 points)
0
stemmer
1
svar
90
visninger
Dette er blot en lille fiks ting, der ville klæde Projektmodulet, nemlig, hvis man kunne importere helligdagene til afspadsering, så man ikke skal oprette det hele manuelt
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
10
svar
294
visninger
Jeg faldt lige over, at hjælpevideoen for periodisering ligger under tillægsmodulet Abonnement. Det synes jeg er ret misvisende - kunne den ikke lægges under en diverse, hvis den ikke kan stå selvstændigt ?
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Teknik og drift af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
25
svar
249
visninger
Hej. Er det muligt at se det samlede værdi af de ordre, der ikke er faktureret endnu?
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af LL_SLS (190 points)
0
stemmer
0
svar
202
visninger
Hvis du anvender kreditorstyring i e-conomic, altså at du bogfører de enkelte udgiftsbilag med typen kreditorfaktura til kreditorer oprettet i systemet, har du mulighed at forberede betalingerne til din netbank. I vores hjælp kan du læse mere om, hvordan du gør. ...
spurgt 25 Nov, 2010 i Skyen » Svends e-conomic tip af Svend C (5,110 points)
overvejes× 124
i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”