forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Andet

0
stemmer
1
svar
105
visninger
Det er muligt at samle´alle faktureringer til samme kunde i én faktura. Men det er ikke muligt at sample alle ordre i én følgeseddel. Vi modtager ordre løbende fra kunderne og sender så alle varerne i en kasse sidst på måneden. ...
spurgt 28 Feb, 2013 i Forslag » Andet af kjham (250 points)
+1
stemme
0
svar
66
visninger
Når vi printer følgesedler, så er det ikke afsendelses datoen som fremkommer, men derimod datoen for kunden bestilling. Jeg formoder at dette må være en fejl, da alle breve/pakker jo bør indholde afsendelsesdato. Venligst Kjeld
spurgt 28 Feb, 2013 i Forslag » Andet af kjham (250 points)
0
stemmer
1
svar
348
visninger
Forslår at man kan oprette leveringssted/attention/deres ref./vor ref. direkte i 'redigér' (blyanten udfor debitor i Debitorkartotek) og mens man laver en faktura, i stedet for at skulle ud af det man laver og ind i henholdsvis Kontaktpersoner og Leveringssteder.
spurgt 20 Feb, 2013 i Forslag » Andet af Ketil (260 points)
+28
stemmer
2
svar
1143
visninger
Når vi sender en faktura med email gennem post@e-conomic.dk så bliver alle de fine signaturer lavet til gemen Times skrifttype uden formatering. Kunne I ikke ændre de i jeres email indstillinger. Nu ved jeg ikke hvilket email program I bruger til ...
spurgt 11 Feb, 2013 i Forslag » Andet af Adflexion Aps (250 points)
0
stemmer
3
svar
190
visninger
Hej Hvis mit tidliger indlæg ikke kan lade sig gøre, kan det så lade sig gøre at vedhæfte filer ved fremsending af tilbud og faktura?
spurgt 10 Feb, 2013 i Forslag » Andet af LarsQ (230 points)
0
stemmer
1
svar
142
visninger
Hej Líge et hurtig spørgsmål. Er det mulig at lave nogle betalings betingelser som er mere end de 1000 tegn? og hvor man faktisk kan læse alle de skrevende tegn? Jeg skal bruge det til, når jeg sender et tilbud ud, ...
spurgt 10 Feb, 2013 i Forslag » Andet af LarsQ (230 points)
0
stemmer
3
svar
164
visninger
Hej. Det må kunen være muligt at spærre afdelinger løbende. Det bør være det samme som at spærre en periode i et regnskabsår. Glæder mig til at høre et svar
spurgt 25 Jan, 2013 i Forslag » Andet af peand7 (220 points)
0
stemmer
2
svar
161
visninger
Som det er nu, er det ikke muligt at lave en bestilling, hvis det man vil bestille, er en ydelse uden lagertræk. Vi bestiller varer med lagertræk, og lægger dem på lager - dette er OK Når en vare så tages ...
spurgt 17 Jan, 2013 i Forslag » Andet af solatek_tc (150 points)
0
stemmer
1
svar
166
visninger
Hejsa, nu har jeg brugt e-comomic til tidsregistering i et år og jeg er godt træt af at oprette og kopiere opgaver imellem forskellige dage. Kunne man få en (uge)visning som noget ala herunder: 1. En række pr. opgave 2. Hver ...
spurgt 14 Jan, 2013 i Forslag » Andet af mfc (120 points)
0
stemmer
2
svar
181
visninger
Hej e-conomic Det er super, at der kommer en forbedring af søgefunktionen under fx. kreditorer (altså når jeg skal vælge kreditor i rullevinduet), men det er meget sløjt, at curseren ikke ender tilbage i kassekladden sådan som den altid har gjort, ...
spurgt 9 Jan, 2013 i Forslag » Andet af TFM (300 points)
0
stemmer
1
svar
284
visninger
Bogføring, Kassekladde, Daglig: Jeg har på det sidste oplevet, at første gang jeg trykker på ikonet Søg kontonummer, som står lige efter rubrik til Kontonr. kommer Kontoplanen op i et micro-sekund før den forsvinder igen, og jeg skal trykke en ekstra ...
spurgt 28 Nov, 2012 i Forslag » Andet af A B Consult (2,020 points)
+1
stemme
1
svar
136
visninger
Et lille forslag - i vores tilfælde kunne det være rigtig smart hvis man kunne printe flere ordre på samme tid. Ex. via et hak i fluebenet i højreside på de ordre man vil have printet (åbnet som PDF). Som det ...
spurgt 21 Nov, 2012 i Forslag » Andet af BINA (210 points)
+1
stemme
1
svar
173
visninger
Pop-up beskeder [lukket]
Kunne godt bruge en mulighed for at lave pop-up beskeder i forbindelse med oprettelse af ordrer og fakturaer. Altså en kundespecifik besked, hvis der er noget der skal gøres opmærksom på ift. kunden inden e-con brugeren begynder at registrere ordrer og eller fakturaer.
spurgt 12 Nov, 2012 i Forslag » Andet af PROPAGANDAshop (210 points)
+2
stemmer
3
svar
476
visninger
Jeg synes generelt at der er dårlige værktøjer til rapportering af salg. Der er fine statistikker på hvad der allerede er udfaktureret, men slet ingen liste over de indeværende salgs ordrer som endnu ikke er faktureret. Er det ikke muligt at ...
spurgt 7 Nov, 2012 i Forslag » Andet af 419649 (210 points)
+1
stemme
1
svar
137
visninger
Det ville være utroligt fedt hvis man kunne under debitor arkiv få en oversigt med alle faktura, tilbud, ordre og rykkere man har på den enkelte debitor. Særdeles anvendeligt hvis man sende "sagen" til en ekstern partner ( inkassobureau eller ligende ...
spurgt 5 Nov, 2012 i Forslag » Andet af Scott (130 points)
+1
stemme
2
svar
296
visninger
Jeg har gentagende ganger oplevet, at der opstår ubalance i kassekladden når jeg posterer kreditorfakturaer i EUR, hvor modposteringerne sker ved at jeg benytter mig af flerposteringer på omkostningskontierne. Den sidste gang, dette skete, opstod når jeg posterede kreditorfaktura på 3.840 ...
spurgt 3 Nov, 2012 i Forslag » Andet af Reynir (620 points)
0
stemmer
6
svar
135
visninger
er det kun mig som har lidt svært ved at se en logik i prioriteringen af forbedringer på e-conomic?? Var det måske en ide at lave en stemme mulighed, så vi kan stemme med 1-10 på prioritering af forbedringer? Og ja! ...
spurgt 17 Mar, 2012 i Forslag » Andet af fk@mast2keel.com (470 points)
0
stemmer
12
svar
480
visninger
Jeg har en udfordring med at jeg har en kunde som ønsker at fakturerer den samme vare til en række debitorer med forskellige momsstatus. 1. Alm. momspligtig debitor 2. Momsfri debitor 3. Indenfor EU 4. Udenfor EU Som jeg ser det ...
spurgt 28 Feb, 2012 i Forslag » Andet af Support-team Danmark (590 points)
0
stemmer
5
svar
85
visninger
Ville det være muligt at få [color=#FF0000:2wr5cfbc]budgetrapporten [/color:2wr5cfbc]under fanebladet rapporter - regnskab til at vise de faktiske tal i stedet for budgettal. Måske skulle man have en seperat rapport hertil. Med budgetrapporten udvisende faktiske tal kan du få et lynhurtigt overblik ...
spurgt 28 Nov, 2011 i Forslag » Andet af Support-team Danmark (590 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”