Kære E-conomic,
Vi modtager hver måned 200+ fakturaer i pdf fra en tysk leverandør (ean/fil levering ej muligt), der skal bogføres via pdf.
Vi er en webshop - og vi bestiller varen og fakturaen er udstedt til os - men leveres til kunden.
Det ville være en dejlig ting, hvis vi kunne vælge dynamiske felter der skal bruges i bogføringsteksten, sådan at vi automatisk kan vælge feltet der indeholder kundehavnet, fremfor at vi manuelt skal tilføje dette på hver faktura, det virker ikke særlig "smart"inbox agtigt at vi som professionel bruger skal tvinges til at have så meget manuelt arbejde og vi ikke kan få nogle valgmuligheder, som gør vores arbejdegange nemmere, samt retfærdiggøre de stigende priser til jer.
Jeg kan forstå at der findes en række eksterne løsninger som kan integrere retur til e-conomic, det virker bare absurd at jeg tvinges til en ekstern leverandør for noget så simpelt, når vi også har "smart"inbox.
Vi vil være taknemmelige for enhverv forbedring, som kan reducere manuelle arbejde med bogføringen af disse pdf.
På forhånd tak, for at se nærmere på ovenstående.