Zapier integration

+1
Jeg er forholdsvis uforstående overfor, hvorfor I ikke har lavet en Zapier integration. Zapier er vokset eksponentielt i den senere tid og er integreret med over 1.500 apps og værktøjer så som Google, Facebook, Microsoft, Trello, Hubspot, Salesforce, WordPress, Xeno, Office, MailChimp, Slack osv, osv.

Ved at lave en integration med Zapier én gang for alle, integreres jeres system med flere af verdens største og mest brugt onlineværktøjer. I ville give jeres nuværende kunder et e-conomics, der er langt mere responsivt, inovativt og effektivt - og dermed gøre jer selv en kæmpe tjeneste. Og, I ville kunne lokke flere kunder til, da der er flere og flere, der søger løsninger, der er integreret med Zapier.
i Forslag » Andet af (180 points)

3 Svar

Hej Rico 

Tak for dit indlæg.

Her skal du have fat i vores branche team. Dem kan du fange her:

telefon 78 79 19 55 eller e-mail til branche@e-conomic.com.

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (27.8k points)
Hej Susan
God kundeservice ville være at DU lige tog fat i brancheteamet. Du kan fange dem her:

Her skal du have fat i vores branche team. Dem kan du fange her:

telefon 78 79 19 55 eller e-mail til branche@e-conomic.com.

Vh
Mads
Jeg forstår det heller ikke, det ville være en kæmpe hjælp for mange brugere, og ville åbne op for enormt mange integrationer mulige som ellers ikke ville blive prioteret :)
Forslag af (270 points)

Hej Mads

Jeg kan godt forstå at du synes det er god kundeservice, hvis jeg kontakter branche teamet.

Jeg kan dog fortælle at vi ikke laver selve integrationerne, men at vi har et åbent API. 

Jeg sender lige lidt mere her nedenfor, hvor du kan læse noget mere.

Under Market kan du også se at vi allerede har 3 integrationer med Zapier

Mailchimp, Facebook og Pipedrive

https://www.e-conomic.dk/apps/cloudify-mailchimp

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (27.8k points)