forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

0
stemmer
1
svar
48
visninger
It will be great to be able to have a bank account in EUROs. Many danish banks offer EURO accounts to businesses. They are very convienent for danish companies that do business with European vendors and customers. Since e-conomic does not ...
spurgt 20 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af JGD (190 points)
0
stemmer
1
svar
31
visninger
Kære e-conomic Måske dette forslag ligger to gange. Da jeg opdaterede lige for lidt siden så det ud som om det blot forsvandt .... MEN det virker meget ulogisk at det ikke er kundens nyeste data der bliver taget ved kopi ...
spurgt 20 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af subcolor (640 points)
0
stemmer
1
svar
45
visninger
Når jeg skal bogføre bilag i smart inbox, så vælger den bilag i forkert rækkefølge. Jeg er altså nødt til at starte med de nyeste først, hvilket gør at bilagsnummerserien bliver i en underlig rækkefølge. Det er en klar fejl i ...
spurgt 20 Dec, 2019 i Forslag » Andet af teddouglas (360 points)
0
stemmer
1
svar
33
visninger
Hej, Jeg savner, at man kan udføre bulk edit på flere ordre linjer på en gang og at man kan kopiere flere linjer på en gang. Dvs., når man har oprettet et par ordre linjer kunne det være super at kunne ...
spurgt 19 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Mustaf (140 points)
0
stemmer
0
svar
25
visninger
Hej, Jeg savner, at man kan udføre bulk edit på flere ordre linjer på en gang og at man kan kopiere flere linjer på en gang. Dvs., når man har oprettet et par ordre linjer kunne det være super at kunne ...
spurgt 19 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Mustaf (140 points)
+2
stemmer
1
svar
30
visninger
Jeg har 8 afdelinger i mit regnskab. Desværre kan man ikke plukke i, hvilke afdelinger man vil have ud på afdelingsregnskabet. Man kan kun få afdelinger ud i numerisk orden. Jeg har virkelig brug for at få f. eks. afd. 1 ...
spurgt 19 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af bkr (140 points)
+1
stemme
1
svar
91
visninger
For snart en halv årstid siden kom der en opdatering af Smart Boxen, som I var vildt stolte af. Dog havde I fjernt PDF-fremvisning af vedhæftede fakturaer i forbindelse med indlæggelser af leverandørfakturaer(i dag kan man kun slette). I skrev dengang, ...
spurgt 19 Dec, 2019 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Greatdanes (510 points)
0
stemmer
1
svar
35
visninger
Jeg indlæser bankposteringer via Bankafstemning og overfører dem til kassekladden, så jeg ikke skal taste alle de linier. Derfra vedhæfter jeg de forskellige tilhørende bilag, som hentes fra Ubehandlede. Hvordan gør jeg så det, hvis det er Inbox, jeg skal til ...
spurgt 19 Dec, 2019 i Forslag » Indscanning af HTB (1,350 points)
+2
stemmer
1
svar
47
visninger
Jeg oplever, at når jeg "tilføjer bilag" på en postering fra ubehandlede i kassekladden, bliver noten ikke medtaget. Hvis jeg opretter postering fra indscannet, eller føjer bilag til bilagsnummer fra "ubehandlet" er noten synlig. hvorfor det - og kan det ændres ...
spurgt 18 Dec, 2019 i Forslag » Indscanning af Rikke Pettersson (180 points)
0
stemmer
1
svar
52
visninger
Vi har 6 forskellige afdelinger, hvoraf nogle er profitcentre (med okmsætning) og nogle er costcentre (ingen omsætning). Kan man oprette nogle interne konti hvor costen fra costcentrene bliver fordelt ud på profitcentrene, dette skal ske manuelt en gang om måneden. Hvor ...
spurgt 18 Dec, 2019 i Spørgsmål » e-conomic generelt af AnnR (140 points)
0
stemmer
1
svar
29
visninger
Hej I forbindelse med at jeg laver en faktura, kommer systemet op med et søgevindue med forslag til vare. Det fungerer fint, med da jeg har mange vare som hedder det samme og det først er længere henne i teksten jeg ...
spurgt 18 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Novacolor (120 points)
0
stemmer
1
svar
36
visninger
Hej Kan I evt. overveje at sørge for at de betalinger, der ligger i "betalinger" kun er dem, man har bogført. Dvs. ikke som nu, hvor der også ligger betalingsoplysninger fra igangværende kladder? Jeg ved ikke om det er fordi, der ...
spurgt 18 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af NIZE equipment (640 points)
0
stemmer
1
svar
68
visninger
Er der nogle, der også af og til ønsker at kunne "genåbne" projekter, hvilket der pt ikke er muligt?
spurgt 18 Dec, 2019 i Spørgsmål » e-conomic generelt af JTN (120 points)
0
stemmer
1
svar
40
visninger
Vi er firmaer som har behov for, at man igennem webshoppen kan fravælge, at privatpersoner får adgang til shoppen. Altså at det kun er erhvervskunder med CVR som har adgang. Hvorfor kan man ikke gøre det? Hvis dette ikke udvikles snarest, ...
spurgt 17 Dec, 2019 i Forslag » Andet af Mar22 (120 points)
0
stemmer
1
svar
40
visninger
Hej Economic. Jeg kunne godt se ideen i at få en pop-up når jeg ligger en vare på en ordre. Når jeg besvarer et opkald er det ofte en bestilling fra en kunde. Mens vi taler ligger jeg ordren ind i ...
spurgt 17 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Simon N (210 points)
+2
stemmer
1
svar
44
visninger
Jeg driver fem virksomeheder som alle sammen ligger ved E-conomic. Men når jeg skal indscanne bilag i jeres app. Kan jeg kun gøre det ved en virksomhed. Da det ikke er sat op til at vælge imellem de forskellige virksomheder - ...
spurgt 16 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af mikkelmerrild (140 points)
0
stemmer
1
svar
25
visninger
Jeg har et ønske om at man fra fakturafanen kan se alle ikke udførte noter på en kunde. Jeg bruger noterne til at huske aftalte priser, engangs rabatter, særaftaler af forskellig art. Vores kunder har mange forskellige priser, derfor kan jeg ...
spurgt 16 Dec, 2019 i Forslag » Fakturalayout af Atren (120 points)
0
stemmer
1
svar
68
visninger
1. Når jeg sender bilag ind til e-conomic gør jeg det som vedhæftede pdf filer til en email der sendes til vores hemmelige email. En sådan fil kunne hedde "Rykker1_3370.pdf". 2. Jeg er blevet opmærksom på at visse af disse bilag ...
spurgt 16 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af larjen (140 points)
0
stemmer
1
svar
29
visninger
Vi har oprettet 6 afdelinger som vi bruger når vi bogfører og til opfølgning. Når man skal lave an rapport skal man angive fra og til afdeling. Dette fungerer når man skal lave en rapport med en afdeling eller med alle ...
spurgt 16 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af AnnR (140 points)
0
stemmer
1
svar
71
visninger
Jeg har en stor mængde data, som jeg modtager hver dag. Posteringerne bogføres som debitorfakturaer. Jeg vil indlæse til superkladden, men jeg får ikke alle kolonner med i superkladden til import. Jeg mangler bl.a. kolonne til projektnummer og omkostningskonto. Hvordan kan ...
spurgt 15 Dec, 2019 i Spørgsmål » Superkladde af Lars_NH (120 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”