forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

0
stemmer
1
svar
39
visninger
Hej Med en af de seneste opdateringer til economic indscanning, har jeg opdaget, at brugernavn bliver registreret i parentes foran den note man skriver, når man scanner ind (en i øvrigt fin funktion). Jeg kan godt se, at der hvor der ...
spurgt 30 Apr i Forslag » Indscanning af LMF (120 points)
0
stemmer
1
svar
44
visninger
Hej Economic Lige nu er det kun muligt at vælge en periode at få omsætningsdata fra. Ville det være muligt at man kunne få mulighed for at kunne få et helt års statistik på omsætning i varer eller kunder pr måned ...
spurgt 30 Apr i Forslag » e-conomic generelt af Martin Johansen (120 points)
+1
stemme
2
svar
48
visninger
Jeg vil gerne foreslå at opsætning af leverandøren styrer, hvilken momskode en postering bogføres med, så det ikke er nødvendigt at anføre momskode på finanskonti. Ved handel med både danske og udenlandske leverandører, som leverer indenfor samme varegruppe, ønsker vi at ...
spurgt 30 Apr i Forslag » Teknik og drift af kfn (210 points)
+2
stemmer
2
svar
52
visninger
Kunne det være en idé man havde lidt mulighed for at ændre sin forside til det der er relevant for den enkelte virksomhed.? vi skal ikke bruge links til at gå direkte til de der er nu. men kunne virkelig godt ...
spurgt 29 Apr i Forslag » e-conomic generelt af Niklas (140 points)
0
stemmer
2
svar
48
visninger
Vi bruger jeres Webshop+ modul og lagerkartotek. Dvs. lagertal kommer med ud på shoppen - Men det er tåbeligt at kunderne skal klikke sig helt ind på hver enkelt vare, for at se lagerstatus. Det burde stå ude i oversigten så ...
spurgt 26 Apr i Forslag » Andet af plouger (750 points)
0
stemmer
1
svar
30
visninger
Hej. Jeg har et spørgsmål til evt. forbedringer i e-conomic. Jeg afgiver afdeling på mine faktura, men hvis det glipper får jeg følgende besked når jeg skal bogføre: Kan ikke bogføre Der mangler at blive angivet en afdeling for varerne i ...
spurgt 26 Apr i Forslag » e-conomic generelt af 209865 (120 points)
0
stemmer
1
svar
213
visninger
Hej Jeg sidder og bøvler lidt med noget Udligning/bankafstemning af kunde indbetalinger. Sagen er den, at jeg har sat X antal kroner ind på firma kontoen, i et beløb, som jo så er flere kunders betalinger. Hvordan får jeg det udlignet ...
spurgt 25 Apr i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Dolstrup (150 points)
0
stemmer
1
svar
43
visninger
Jeg er rigtig ked af størrelse og placering på menuen i mobilvisningen af min shop. Den er næsten ikke til at se og jeg mister kunder på det. Jeg har så fået atvide idag, at jeg ikke kan ændre noget på ...
spurgt 25 Apr i Forslag » Andet af Zaf (130 points)
0
stemmer
2
svar
53
visninger
E-conomic, Hov I glemte at rette forfaldsdatoer på leverandørfakturaer!!! mvh Finn e-consultic.dk
spurgt 24 Apr i Forslag » e-conomic generelt af e-consultic (7,030 points)
+1
stemme
1
svar
49
visninger
Hej Når jeg laver en faktura synes jeg teksten står meget tæt ovenpå hinanden. Jeg har fundet ud af at hvis jeg laver en tom fakturalinje imellem, kommer det til og være meget lettere og læse. Jeg har kunder der klager ...
spurgt 24 Apr i Forslag » Fakturalayout af MartinMC (130 points)
0
stemmer
1
svar
35
visninger
Afstemning af mellemregning mellem selskaber være VIRKELIG ønsket. Hvis man f.eks kunne ekportere postering på mellemregning i firma1 f.eks som .CSV fil - og indlæse dem til afstemning i relevant firma2 - lidt lige som bankafstemning.
spurgt 24 Apr i Forslag » e-conomic generelt af PNK (120 points)
0
stemmer
0
svar
75
visninger
Hej - har et solcelleanlæg med skattemæssige afskrivninger under den "gamle" ordning - altså før nov. 2012. Jeg har haft en udgift i år på ialt 19300,- (udskiftning af inverter) - hvordan afskriver jeg dette beløb? Inverterens pris er 13000,- rest ...
spurgt 24 Apr i Spørgsmål » e-conomic generelt af johalb (120 points)
0
stemmer
1
svar
54
visninger
Forslaget er slettet da vi fandt en løsning - beklager
spurgt 17 Apr i Forslag » e-conomic generelt af runegolf (430 points)
0
stemmer
1
svar
78
visninger
Hejsa, Når man arbejder på et projekt og bruger e-conomic til at registrere tid på sine medarbejder, så kommer der evt. et tidspunkt hvor man skal have ændret prisen på de timer. Her ville det være fint at man kan opdatere ...
spurgt 16 Apr i Forslag » Projektstyring af sinnodk (120 points)
0
stemmer
1
svar
73
visninger
Jeg har netop indkøbt modulet Smart Inbox og var ved første øjekast MEGET imponeret. Desværre er Smart Inbox til mine kunder gået fra at være genialt til næsten at være ubrugelig ! Årsag: Mange af mine kunder betaler en del af ...
spurgt 16 Apr i Forslag » e-conomic generelt af kontorchefen (300 points)
+4
stemmer
2
svar
56
visninger
Hej, Jeg betaler regninger fra e-conomic og mangler en funktion, hvor man kan kopiere en betaling. Lige nu kan man kun rette eller slette en betaling. Det kunne være så fedt, hvis man kunne kopiere en betaling, da jeg ofte får ...
spurgt 16 Apr i Forslag » e-conomic generelt af od (350 points)
0
stemmer
2
svar
47
visninger
Hej, Har et forslag på kurs i forhold til registrering af udenlandske indbetalinger. Jeg har hver uge over 100 posteringer på SEK og GBP indbetalinger, som jeg importerer via excel fil i kladden, men desværre kan jeg ikke tilføje kursen og ...
spurgt 15 Apr i Forslag » e-conomic generelt af 146040 (160 points)
0
stemmer
1
svar
46
visninger
Hej Her Her i butikken har folkene et problem med deres tidsindberetnings app. Når man sidder og opretter sine tider på diverse sager, og af en eller anden årsag minimere appen for eksempelvis at kigge på noter i en anden kalender ...
spurgt 15 Apr i Forslag » Teknik og drift af AndersOlsen (180 points)
0
stemmer
1
svar
50
visninger
Hej e-conomic Er det muligt at kode på kunde-niveau "altid personfølsomme data" og ikke kun på selve fakturaen? Vh Helle
spurgt 12 Apr i Forslag » e-conomic generelt af HelleA (3,200 points)
+1
stemme
1
svar
54
visninger
Hej Jeg har som administrator igennem tiden fået oprettet en del skabeloner til indlæsning af CSV filer i bankafstemningen. Nu kunne jeg godt tænke mig at rydde op i skabelonerne og slette dem jeg ikke længere bruger? Mvh Anne
spurgt 12 Apr i Forslag » e-conomic generelt af Anne Kringelum (130 points)
i gang× 10
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”