Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udligning kreditor

0
Hej Forum,

Når man er en større virksomhed der handler en del hos en en leverandør og få mange lev.faktura registreret i kreditormodulet pr. dag så er det meget besværligt at udligne når betalingen sker i den efterfølgende måned, da der så er åbenstående poster på 3-4 sider i udligningsvinduet.

Systemet husker ikke de markerede poster til udligning fra en side til en anden.

Da jeg er administrator for lidt kunder som selv står for den løbende bogføring får jeg en del frustrerende henvendelser om det kan passe at funktionen ikke kan håndtere det.

Software mæssigt tænker jeg det bør være muligt at kode, så systemet kan håndtere at huske hvilke poster der er udlignet på side 1 når man så går videre til side 2 osv.

Håber virkelig det er noget I vil kigge på.

Mvh. Mette
i Forslag » Leverandører af (250 points)

1 Svar

Hej Mette,

Tak for dit forslag. Det er en udfordring som vi er bekendte med.

Det ligger til en sjældenhed at man har leverandører i en omfang, hvor man modtager så mange fakturaer om dagen.

Den løsning som findes lige nu og her, er at man udligner direkte på betalingen. Hvis du finder betalingen under Åbne posteringer på leverandøren, og klik på Vis posteringer til udligning, så kan du udligne de åbenstående lev.fakturaer. Her kan du deludligne, så hvis man skal udligne flere end 200 lev.fakturaer af gangen, så skal man gøre det i flere bidder.

Vi har en standardbegrænsning på 200 i visningen på et leverandørkort. Dels da det er de færreste som har brug for flere ad gangen, men også for at sikre indlæsningstiden er optimal.

Den løsning som er præsenteret her. Er det en løsning som kan bruges?


Forslag af 🔒 (12.1k points)